18-letnia Azjatka z Nowej Anglii ;)

Nielsen opublikował niedawno Social Media Raport za trzeci kwartał 2011. Oczywiście, zgodnie ze wszelkimi danymi i obserwacjami, potwierdza  on wzrost znaczenia mediów społecznościowych. Jednak nie wdając się w oczywistości, przyjrzyjmy się temu, co może zaskoczyć.

Czy wiedzieliście, że w USA:
1) Portale społecznościowe i blogi docierają do prawie 80 procent aktywnych internautów, zgarniając 25% czasu spędzanego online

2) Amerykanie spędzają więcej czasu na Facebooku, niż na jakiejkolwiek innej stronie internetowej w USA

3) Prawie 40 % użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pośrednictwem smartfonów

4) 70 % dorosłych użytkowników social media robi zakupy online

5) 53 % aktywnych dorosłych użytkowników serwisów społecznościowych śledzi marki, podczas gdy celebrytów – tylko 32%

6) Największą grupę widzów contentu video stanowią kobiety, ale to mężczyźni spędzają znacznie więcej czasu na oglądaniu filmów.

A jeśli zastanawiacie się, kto dominuje w sieciach społecznościowych, to raport Nielsena pokazuje i to 🙂 Statystyczne największe szanse na wielogodzinne przesiadywanie na Facebooku, Twitterze i blogach mają kobiety w wieku 18-34 lata, Azjatki, mieszkające w Nowej Anglii, z tytułem licencjata lub wyższym, zarabiające mniej niż 50 000 $ / rok.

Oczywiście to tylko statystyka, więc nie należy tego przyjmować zbyt serio podczas budowania kampanii (różnice pomiędzy poszczególnymi grupami są niewielkie), niemniej jednak pokazuje pewną skłonność – po stronie użytkowników panie są grupą, której na pewno nie wolno lekceważyć 🙂 (podobnie jak i niedocenianej w Polsce grupy 55+, która nadal jest uważana za tą, która obawia się internetu, choć rośnie w tempie szybszym niż młodsi użytkownicy).

Anna Watza

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.