18-letnia Azjatka z Nowej Anglii ;)

Nielsen opublikował niedawno Social Media Raport za trzeci kwartał 2011. Oczywiście, zgodnie ze wszelkimi danymi i obserwacjami, potwierdza  on wzrost znaczenia mediów społecznościowych. Jednak nie wdając się w oczywistości, przyjrzyjmy się temu, co może zaskoczyć.

Czy wiedzieliście, że w USA:
1) Portale społecznościowe i blogi docierają do prawie 80 procent aktywnych internautów, zgarniając 25% czasu spędzanego online

2) Amerykanie spędzają więcej czasu na Facebooku, niż na jakiejkolwiek innej stronie internetowej w USA

3) Prawie 40 % użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pośrednictwem smartfonów

4) 70 % dorosłych użytkowników social media robi zakupy online

5) 53 % aktywnych dorosłych użytkowników serwisów społecznościowych śledzi marki, podczas gdy celebrytów – tylko 32%

6) Największą grupę widzów contentu video stanowią kobiety, ale to mężczyźni spędzają znacznie więcej czasu na oglądaniu filmów.

A jeśli zastanawiacie się, kto dominuje w sieciach społecznościowych, to raport Nielsena pokazuje i to 🙂 Statystyczne największe szanse na wielogodzinne przesiadywanie na Facebooku, Twitterze i blogach mają kobiety w wieku 18-34 lata, Azjatki, mieszkające w Nowej Anglii, z tytułem licencjata lub wyższym, zarabiające mniej niż 50 000 $ / rok.

Oczywiście to tylko statystyka, więc nie należy tego przyjmować zbyt serio podczas budowania kampanii (różnice pomiędzy poszczególnymi grupami są niewielkie), niemniej jednak pokazuje pewną skłonność – po stronie użytkowników panie są grupą, której na pewno nie wolno lekceważyć 🙂 (podobnie jak i niedocenianej w Polsce grupy 55+, która nadal jest uważana za tą, która obawia się internetu, choć rośnie w tempie szybszym niż młodsi użytkownicy).

Anna Watza

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Praca zdalna to dla naszego zespołu codzienność, ale często słyszymy pytania o to, jak działa agencja, która nie ma stałego biura. Czy pracując z ponad dziesięciu różnych miejsc rozproszonych po kraju możemy regularnie spotykać się na kawę? Jak współpracujemy z mediami? Dowiedz się, jak wygląda praca agencji zdalnej od kuchni.  

Zakres naszych obowiązków dynamicznie rośnie i okazuje się, że papierowy kalendarz i odręczne notatki nie są już wystarczające. Dzięki postępującej digitalizacji korzystamy z rozwiązań, które pomagają nam w codziennych obowiązkach. Z jakimi narzędziami nie rozstajemy się w naszej pracy?