Ach Kieleckie, jakie … sieciowe

[:pl]Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.

Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”.  Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter

Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.

 [:en]

Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.

Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”.  Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter

Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.