Ach Kieleckie, jakie … sieciowe

[:pl]Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.

Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”.  Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter

Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.

 [:en]

Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.

Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”.  Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter

Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.