[:pl]Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.
Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”. Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter
Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.
[:en]
Na łamach Gazety Wyborczej Kielce (18.11.2009), ukazał się artykuł poświęcony temu jak przy wykorzystaniu portalu Facebook zaczęło się ostatnio promować Muzeum Narodowe w Kielcach. Przy tej okazji zostaliśmy poproszeni o komentarz w sprawie nowoczesnych form promocji.
Naszym zdaniem, nowa inicjatywa kieleckiego muzeum to „…strzał w dziesiątkę i przełamanie stereotypu zakurzonej instytucji nieatrakcyjnej dla młodego widza. W internecie dziś po prostu trzeba być”. Przypomnijmy przy tej okazji, że również region Świętokrzyski jest już silnie obecny w kanałach social media i możemy dołączyć do jego profili na: Facebook, Nasza-Klasa, YouTube, Goldenline, Blip oraz Twitter
Z ogólnych obserwacji wynika, że jest to obecnie jedyne województwo w kraju, które prowadzi tak szeroką komunikację w sieci, wykorzystując coraz więcej narzędzi Web 2.0. Kolejnym z nich jest serwis Panoramio, który zamierzamy wykorzystać do promocji pięknych zakątków województwa w popularnych aplikacjach Google Maps oraz Google Earth.
[:]