[:pl]Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.
Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku).
Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.
Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.
Łukasz Wilczyński
[:en]
Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.
Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku).
Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.
Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.
Łukasz Wilczyński
[:]