AGROTRAVEL 2011

[:pl]Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku).

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

 

  Łukasz Wilczyński

[:en]

Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku). 

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

   

  Łukasz Wilczyński

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Senior Communications Expert

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.