Logo Planet Partners – Kolor

AGROTRAVEL 2011

[:pl]Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku).

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

 

  Łukasz Wilczyński

[:en]

Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku). 

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

   

  Łukasz Wilczyński

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Senior Communications Expert

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?