AGROTRAVEL 2011

[:pl]Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku).

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

 

  Łukasz Wilczyński

[:en]

Świętokrzyskie więc to nie tylko czarownice, piękne krajobrazy czy też niesamowite atrakcje turystyczne dla rodzin z dziećmi. To również region o bogatej tradycji agroturystycznej, który wysuwa się na pozycję lidera w rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce. Planet PR od początku działań dla regionu (2008 rok) brało udział w przygotowywaniu wielu dokumentów strategicznych, w tym m.in. programu operacyjnego rozwoju produktów agroturystyki woj. świętokrzyskiego.

Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt obecności na targach tak wielu gotowych już produktów turystycznych, które z roku na rok zaczynają generować wzmożony ruch turystyczny (wg badań GUS z początku 2010 i 2011 roku) oraz przekładają się na coraz lepszy wizerunek samego regionu (wg badań TNS Pentor z lutego 2011 roku). 

Tegorocznym targom towarzyszyła kilkudniowa konferencja naukowa z okazji 20-lecia agroturystyki w Polsce oraz prasowa, na której zaprezentowany został najnowszy projekt Planet PR, czyli koncepcja zintegrowanego produktu turystycznego o nazwie Szlak Przygody.

Szczegóły na temat samego produktu już wkrótce, a tymczasem zapraszamy do obejrzenia krótkiej relacji z III Międzynarodowych Targów Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki – AGROTRAVEL 2011.

   

  Łukasz Wilczyński

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.