Logo Planet Partners – Kolor

Raport nt. wizerunku sektora kosmicznego w Polsce

Poniższy raport to pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego, w którym jesteśmy pionierem branżowym, realizując działania dla podmiotów kosmicznych od 2008 roku. Na zlecenie Europejskiej Fundacji Kosmicznej I Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., wspólnie z firmą PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, przygotowaliśmy raport zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego wśród podmiotów skupionych w Związku Pracodawców Sektora Kosmicznego, przedstawicieli instytucji publicznych, wspierających sektor kosmiczny oraz dziennikarzy, zajmujących się tą tematyką.

Czytając raport dowiesz się m.in:

  • Jak przedstawia się aktywność podmiotów kosmicznych w Polsce.
  • Jakie informacje i wydarzenia najmocniej wpłynęły na postrzeganie sektora kosmicznego przez różne grupy interesariuszy.
  • Jaki potencjał komunikacyjny ma obecnie ten sektor w Polsce.
  • Jakie są silne marki, tj. wyróżniające się wydarzeń czy osoby, które można by uznać za kosmicznych influencerów.
  • Jakie wyzwania komunikacyjne stoją przed sektorem kosmicznym.

 

Wybrane wnioski zawarte w raporcie:

  • Forum Sektora Kosmicznego oraz European Rover Challenge to dwa czołowe wydarzenia, które najlepiej wspierają wizerunek branży kosmicznej w Polsce
  • Centrum Badań Kosmicznych PAN, Creotech Instruments S.A., Instytut Łączności, Grupa Kapitałowa Polska Grupa Zbrojeniowa S.A. oraz SENER Sp. z o.o. to pięć najaktywniejszych podmiotów z sektora w Polsce.
  • dr Grzegorz Brona, Paweł Wojtkiewicz, dr inż. Piotr Orleański, Łukasz Wilczyński oraz dr Krzysztof Kanawka to osoby, które swoją działalnością najmocniej wpływają na budowę pozytywnego wizerunku sektora kosmicznego w Polsce.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, np. o wyzwaniach komunikacyjnych dla sektora kosmicznego lub jego obecnym wizerunku w mediach, pobierz bezpłatnie nasz raport!

Pobierz raport za darmo

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!