Blog - Planet Partners
22 Paź 2019
Utworzony przez
Agnieszka Mrozowska

Wielu osobom początek idei miasta inteligentnego kojarzy się z koncepcją Smart Growth (inteligentny wzrost), zapoczątkowaną w latach 90. XX w. Chodziło w niej o stworzenie nowych zasad rozwoju urbanistycznego, które pozwoliłyby tak planować przestrzeń miast i osiedli, by sprzyjała ona m.in. budowaniu więzi między członkami lokalnej społeczności, podnosiła poczucie bezpieczeństwa mieszkańców, a w konsekwencji przyczyniała…

10 Wrz 2019
Utworzony przez
Katarzyna Matczuk

  PRowiec jak saper myli się tylko raz. Błędne dane w informacji prasowej szeroko opublikowanej w mediach są właściwie niemożliwie do skorygowania. Takie zajście może negatywnie wpłynąć na wizerunek klienta i nadszarpnąć relacje między nim a agencją. Jak w takim razie chronić się przed tego typu wpadkami? W naszej pracy opieramy się w dużej mierze…

12 Sie 2019
Utworzony przez
Natalia Malinowska

  Sztuczna Inteligencja często opisywana skrótem SI lub AI (z ang. artificial intelligence) to termin stworzony przez Johna McCarthy, założyciela (istniejącego do dzisiaj) laboratorium o tej tematyce na Massachusetts Institute of Technology. W 1955 roku tak zdefiniował on zjawisko AI: „konstruowanie maszyn, o których działaniu dałoby się powiedzieć, że są podobne do ludzkich przejawów inteligencji”. Definicje…

21 Cze 2019
Utworzony przez
Łukasz Wilczyński

Tematyką drugiego wydarzenia z serii Future Talks, które odbyło się 31 maja w Krakowie, były prawne i biznesowe aspekty sztucznej inteligencji. Tym razem, do udziału w naszym autorskim cyklu interdyscyplinarnych spotkań, poświęconych tematyce przyszłości, zaprosiliśmy Romana Biedę z kancelarii Maruta Wachta, Piotra Biczyka z QED Software i Jarosława Bułkę  z Sophilution. Czym jest sztuczna inteligencja?…

08 Maj 2019
Utworzony przez
Urszula Podraza

  Z tego tekstu dowiesz się m.in: Czy można przewidzieć potencjalny kryzys oraz jak się do niego przygotować?  Dlaczego w komunikacji kryzysowej nie powinno zabraknąć multimediów?  Jakie najczęstsze błędy, m.in. w komunikacji wewnętrznej, popełniają firmy w czasie kryzysu?