13 Lis 2018
Utworzony przez
Magda Worytko

Swoje doświadczenie współpracy z wolontariuszami opisuję na przykładzie European Rover Challenge – największej imprezy robotyczno-kosmicznej na świecie, przy której organizacji zespół Planet PR pracował już czwarty raz. Realizacja wszystkich zadań związanych z tym eventem byłaby jednak niemożliwa bez wsparcia silnej grupy 70 wolontariuszy (koordynowanych przez niezastąpioną Roksanę Łojek), którzy musieli pokonać nawet 500 km, żeby…

11 Paź 2018
Utworzony przez
Bartosz Wilczyński

Dyskusja w celu wspólnego wypracowywania konkretnych rozwiązań, np. komunikacyjnych, we współpracy z Klientem lub współpracownikami w agencji PR to efektywna forma pracy zespołowej. Dyskusja to również dobra metoda pracy grupowej do regularnego stosowania na różnego rodzaju szkoleniach. Dyskusja czyli wymiana zdań, opinii i poglądów w danym obszarze tematycznym, prowadzona przy zachowaniu ustalonych norm, umożliwia prowadzącemu…

04 Paź 2018
Utworzony przez
Agnieszka Mrozowska

Trzy tygodnie temu zakończyła się czwarta edycja międzynarodowych zawodów robotycznych European Rover Challenge – największej imprezy robotyczno-kosmicznej na świecie, którą nasza Agencja ma nieprzerwaną przyjemność promować od początku istnienia tego wydarzenia. … W tym roku ERC odbywał się w zabytkowych przestrzeniach Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, w otoczeniu wielkiego pieca hutniczego z końca XIX…

03 Lip 2018
Utworzony przez
Małgorzata Karwicka

Eksperci od dawna wieszczą koniec ery masowo wysyłanych notek prasowych. W końcu dziennikarze otrzymują od kilku do kilkudziesięciu (słyszałam o przypadkach idących w setki!) „gorących newsów” dziennie. Nic więc dziwnego, że zapchane skrzynki i telefony z kultowym już pytaniem: „kiedy możemy spodziewać się publikacji?” budzą w przedstawicielach mediów irytację i zniechęcenie do kontaktów z PRowcami….

19 Cze 2018
Utworzony przez
Tomasz Kania

Ogólnoświatowe marki już od dawna przywiązują dużą wagę do swojego wizerunku. W przeciwieństwie do nich jeszcze kilka lat temu 40% małych i średnich przedsiębiorstw uważało, że działania PR są dla nich mało istotne[1]. Z biegiem czasu, a także wraz z rozwojem dostępnych narzędzi świadomość firm i marek w tym zakresie wzrosła, a PRowe propozycje nie…