Blog - Strona 3 z 26 - Planet Partners
08 Maj 2019
Utworzony przez
Urszula Podraza

  Z tego tekstu dowiesz się m.in: Czy można przewidzieć potencjalny kryzys oraz jak się do niego przygotować?  Dlaczego w komunikacji kryzysowej nie powinno zabraknąć multimediów?  Jakie najczęstsze błędy, m.in. w komunikacji wewnętrznej, popełniają firmy w czasie kryzysu? 

29 Mar 2019
Utworzony przez
Natalia Malinowska

  Czas, który potrzebny jest do stworzenia takiej, często nawet kilkudziesięciostronicowej publikacji, moglibyśmy przeznaczyć na zredagowanie i wysyłkę co najmniej kilku informacji prasowych. Mimo tego, marki i instytucje coraz częściej stawiają na dłuższe formy, pozwalające bardziej wyczerpująco przedstawić dane zagadnienie, charakteryzujące się wysoką jakością treści i atrakcyjnym opracowaniem graficznym, nierzadko przypominające profesjonalne wydawnictwa. Dlaczego polecamy…

18 Mar 2019
Utworzony przez
Szymon Szymczyk

Klimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek. Równolegle, wraz ze wzrostem roli IT w życiu społecznym, wzrosło zainteresowanie, z jakim politycy, aktywiści i zwykli obywatele przyglądają się rozwojowi…

04 Lut 2019
Utworzony przez
Łukasz Wilczyński

Wszystko zaczęło się 12 lat temu. Miałem spore doświadczenie zarówno dziennikarskie, jak i w pracy agencyjnej i po stronie Klienta (prowadzenie międzynarodowej komunikacji firmy z sektora wysokich technologii). W 2006 roku zdecydowałem się więc założyć własną firmę, której celem była przede wszystkim realizacja najbardziej ambitnych wyzwań w zakresie komunikacji podmiotów z sektora innowacyjnej gospodarki. Pierwszymi…

18 Sty 2019
Utworzony przez
Anna Watza

Mierzalność PR-u to temat, który wciąż jest gorący. Matryca Amec, (o której szerzej jeszcze będzie na naszym blogu), kolejne propozycje KPI, coraz szersze spojrzenie na komunikację to tematy, które do kilku lat są obecne na większości konferencji dotyczących PR-u. Mimo to wciąż nierzadko pojawia się hasło, że PR jest bardzo trudny do mierzenia, że konieczne…