07 Cze 2018
Utworzony przez
Małgorzata Karwicka

Wielu znawców ekosystemu start-upów podkreśla: ich twórcy za bardzo skupiają się na stworzeniu produktu idealnego, tracąc przy tym czas i środki. Powinni w tym czasie wejść na rynek, sprawdzić jak odbiorcy reagują na ich propozycję. Czy w tym samym czasie powinni rozpocząć działania PR? A może trzeba poczekać na pierwsze sukcesy? Każdy start-upowiec powinien wyznaczyć…

01 Cze 2018
Utworzony przez
Urszula Podraza

O kryzysie (sytuacji utrudniającej organizacji normalne funkcjonowanie i skupiającej uwagę mediów – zarówno instytucjonalnych jak i społecznościowych) myśli się często jako o zdarzeniu nadzwyczajnym.  To błąd. Kryzys jest bowiem naturalnym zjawiskiem, który prędzej czy później czeka duże i mniejsze firmy, instytucje publiczne, miejskie spółki, organizacje pozarządowe. W czasach szybkiego przepływu informacji i kryzysu zaufania społecznego…

25 Maj 2018
Utworzony przez
Natalia Kocoń

Kiedy dwa lata temu Forbes opublikował informację o tym, że korporacje zatrudniają specjalistów ds. millenialsów płacąc im 20 tys. dolarów za godzinę pracy, w mediach branżowych rozpętała się burza. Choć dyskusje nad wyzwaniem komunikacyjnym jakie stanowi pokolenie Y nie cichną już od ponad dekady, to z  roku na rok temat ten zdaje się mieć coraz…

23 Mar 2018
Utworzony przez
Szymon Szymczyk

Sytuacja wyjściowa Selectivv Mobile House specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych na mobile oraz badaniach użytkowników smartfonów. Firma posiada największy w Europie Centralnej i Wschodniej zbiór danych o użytkownikach mobile, obejmujący 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Średnio o jednym użytkowniku Selectivv posiada 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania oraz…

19 Mar 2018
Utworzony przez
Łukasz Wilczyński

W przeddzień wprowadzenia ustawy o RODO w Europie w kilku czołowych mediach świata pojawiła się informacja o jednym z największych wycieków danych w historii sieci społecznościowych i kolejnym ciosie w wiarygodność Facebooka. Jak podaje New York Times, amerykańska firma Cambridge Analytica pozyskała w 2014 roku dane ponad 50 milionów użytkowników Facebooka (bez ich wiedzy). Zdaniem…