Blog - Strona 3 z 24 - Planet Partners
04 Paź 2018
Utworzony przez
Agnieszka Mrozowska

Trzy tygodnie temu zakończyła się czwarta edycja międzynarodowych zawodów robotycznych European Rover Challenge – największej imprezy robotyczno-kosmicznej na świecie, którą nasza Agencja ma nieprzerwaną przyjemność promować od początku istnienia tego wydarzenia. … W tym roku ERC odbywał się w zabytkowych przestrzeniach Muzeum Przyrody i Techniki w Starachowicach, w otoczeniu wielkiego pieca hutniczego z końca XIX…

03 Lip 2018
Utworzony przez
Małgorzata Karwicka

Eksperci od dawna wieszczą koniec ery masowo wysyłanych notek prasowych. W końcu dziennikarze otrzymują od kilku do kilkudziesięciu (słyszałam o przypadkach idących w setki!) „gorących newsów” dziennie. Nic więc dziwnego, że zapchane skrzynki i telefony z kultowym już pytaniem: „kiedy możemy spodziewać się publikacji?” budzą w przedstawicielach mediów irytację i zniechęcenie do kontaktów z PRowcami….

19 Cze 2018
Utworzony przez
Planet_partners

Ogólnoświatowe marki już od dawna przywiązują dużą wagę do swojego wizerunku. W przeciwieństwie do nich jeszcze kilka lat temu 40% małych i średnich przedsiębiorstw uważało, że działania PR są dla nich mało istotne[1]. Z biegiem czasu, a także wraz z rozwojem dostępnych narzędzi świadomość firm i marek w tym zakresie wzrosła, a PRowe propozycje nie…

07 Cze 2018
Utworzony przez
Małgorzata Karwicka

Wielu znawców ekosystemu start-upów podkreśla: ich twórcy za bardzo skupiają się na stworzeniu produktu idealnego, tracąc przy tym czas i środki. Powinni w tym czasie wejść na rynek, sprawdzić jak odbiorcy reagują na ich propozycję. Czy w tym samym czasie powinni rozpocząć działania PR? A może trzeba poczekać na pierwsze sukcesy? Każdy start-upowiec powinien wyznaczyć…

01 Cze 2018
Utworzony przez
Urszula Podraza

O kryzysie (sytuacji utrudniającej organizacji normalne funkcjonowanie i skupiającej uwagę mediów – zarówno instytucjonalnych jak i społecznościowych) myśli się często jako o zdarzeniu nadzwyczajnym.  To błąd. Kryzys jest bowiem naturalnym zjawiskiem, który prędzej czy później czeka duże i mniejsze firmy, instytucje publiczne, miejskie spółki, organizacje pozarządowe. W czasach szybkiego przepływu informacji i kryzysu zaufania społecznego…