Blog | Strona 4 z 27 | Planet Partners
21 cze 2019
Utworzony przez
Łukasz Wilczyński

Tematyką drugiego wydarzenia z serii Future Talks, które odbyło się 31 maja w Krakowie, były prawne i biznesowe aspekty sztucznej inteligencji. Tym razem, do udziału w naszym autorskim cyklu interdyscyplinarnych spotkań, poświęconych tematyce przyszłości, zaprosiliśmy Romana Biedę z kancelarii Maruta Wachta, Piotra Biczyka z QED Software i Jarosława Bułkę  z Sophilution. Czym jest sztuczna inteligencja?…

08 maj 2019
Utworzony przez
Urszula Podraza

  Z tego tekstu dowiesz się m.in: Czy można przewidzieć potencjalny kryzys oraz jak się do niego przygotować?  Dlaczego w komunikacji kryzysowej nie powinno zabraknąć multimediów?  Jakie najczęstsze błędy, m.in. w komunikacji wewnętrznej, popełniają firmy w czasie kryzysu? 

29 mar 2019
Utworzony przez
Natalia Malinowska

  Czas, który potrzebny jest do stworzenia takiej, często nawet kilkudziesięciostronicowej publikacji, moglibyśmy przeznaczyć na zredagowanie i wysyłkę co najmniej kilku informacji prasowych. Mimo tego, marki i instytucje coraz częściej stawiają na dłuższe formy, pozwalające bardziej wyczerpująco przedstawić dane zagadnienie, charakteryzujące się wysoką jakością treści i atrakcyjnym opracowaniem graficznym, nierzadko przypominające profesjonalne wydawnictwa. Dlaczego polecamy…

18 mar 2019
Utworzony przez
Szymon Szymczyk

Klimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek. Równolegle, wraz ze wzrostem roli IT w życiu społecznym, wzrosło zainteresowanie, z jakim politycy, aktywiści i zwykli obywatele przyglądają się rozwojowi…

04 lut 2019
Utworzony przez
Łukasz Wilczyński

Wszystko zaczęło się 12 lat temu. Miałem spore doświadczenie zarówno dziennikarskie, jak i w pracy agencyjnej i po stronie Klienta (prowadzenie międzynarodowej komunikacji firmy z sektora wysokich technologii). W 2006 roku zdecydowałem się więc założyć własną firmę, której celem była przede wszystkim realizacja najbardziej ambitnych wyzwań w zakresie komunikacji podmiotów z sektora innowacyjnej gospodarki. Pierwszymi…