DIGITAL
Rekordowe wyniki kampanii digital dla WMF
Warszawski Maraton Fotograficzny to konkurs adresowany do pasjonatów fotografii, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W ciągu 8 godzin uczestnicy muszą wykonać 8 zdjęć w 8 kategoriach odpowiadających tematowi wiodącemu wydarzenia.
Jakie było nasze wyzwanie?
Przeprowadzenie kampanii META, której wyznacznikiem sukcesu będzie minimalna liczba zakupionych biletów – 300 w 2022 roku i 400 w 2023 roku – w ramach ustalonego budżetu.
Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej wydarzenia, umożliwiającej wyjątkowo prostą edycję treści i tworzenie skomplikowanych repozytoriów zdjęć z kolejnych edycji wydarzenia.
Kampania w mediach społecznościowych
lipiec – wrzesień 2023
sierpień – wrzesień 2022
W ramach współpracy zajmowaliśmy się między innymi: przygotowaniem strategii i obsługą kampanii META (w tym optymalizacja i raportowanie), przygotowaniem treści i grafik do reklam, publikacją i opracowaniem treści organicznych.
4. EDYCJA (2023)
500
sprzedanych biletów
cała dostępna pula biletów (500 miejsc) została wyprzedana przed oficjalnym zakończeniem sprzedaży przy KPI wynoszącym 400 zarejestrowanych uczestników
1.4mln+
zasięg kampanii
estymowany zasięg informacji (unikalni użytkownicy, zasięg organiczny + płatny, Facebook + Instagram)
3. EDYCJA (2022)
396
sprzedanych biletów
310% wzrost względem poprzedniej edycji i 226% wzrost względem najlepszej dotychczas, przy KPI wynoszącym 300 zarejestrowanych uczestników
1.1mln+
zasięg kampanii
estymowany zasięg informacji (unikalni użytkownicy, zasięg organiczny + płatny, Facebook + Instagram)
Strona internetowa
Głównym wyzwaniem towarzyszącym tworzeniu strony internetowej WMF było zapewnienie możliwości edycji wszystkich elementów strony bez potrzeby późniejszego angażowania programisty. Projekt prowadzony był w dwóch iteracjach, aby możliwie szybko wdrożyć stronę główną (bez dodatkowych funkcjonalności).
Jak wyglądał proces?
Przygotowanie mapy strony, uzgodnienie listy potrzebnych funkcjonalności, zaakceptowanie kierunku graficznego.
Pierwsza iteracja – przygotowanie projektu graficznego i wdrożenie strony głównej na serwer.
Druga iteracja – przygotowanie projektu graficznego i wdrożenie pozostałych podstron, opracowanie funkcjonalności i responsywności strony.
Zabezpieczenie strony, przygotowanie edytowalności elementów, stworzenie instrukcji użytkowania.
5.000+
automatycznie przetworzonych zdjęć
system CMS pozwalający na wrzucenie, przetworzenie i dynamiczne wyświetlenie ponad 5.000 zdjęć ze wszystkich edycji za pomocą… jednego kliknięcia myszką z perspektywy Klienta.
[...]
// Function to retrieve image files within a folder
function getImagesInFolder($folder, $baseURL, $directory) {
$imageFiles = array_merge(glob($folder . '/*.jpg'), glob($folder . '/*.png'));
// Replace the directory part of the image file paths with the base URL
$imageFiles = array_map(function ($imageFile) use ($baseURL, $directory) {
return str_replace($directory, $baseURL, $imageFile);
}, $imageFiles);
return $imageFiles;
[...]
Jakie są efekty naszych działań?
Nasze działania sprawiły, że projekt już drugi rok z rzędu przyciągnął dużą liczbę pasjonatów fotografii (mobilnej i profesjonalnej) przekraczając założone oczekiwania. Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.
Chcesz zrealizować podobny projekt digital? Napisz do nas!
Opisz swój projekt, a my zajmiemy się resztą.