DIGITAL

Rekordowe wyniki kampanii digital dla WMF

Warszawski Maraton Fotograficzny to konkurs adresowany do pasjonatów fotografii, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W ciągu 8 godzin uczestnicy muszą wykonać 8 zdjęć w 8 kategoriach odpowiadających tematowi wiodącemu wydarzenia.

blank
blank
blank
blank

Jakie było nasze wyzwanie?

Przeprowadzenie kampanii META, której wyznacznikiem sukcesu będzie minimalna liczba zakupionych biletów – 300 w 2022 roku i 400 w 2023 roku – w ramach ustalonego budżetu.

Zaprojektowanie i wykonanie strony internetowej wydarzenia, umożliwiającej wyjątkowo prostą edycję treści i tworzenie skomplikowanych repozytoriów zdjęć z kolejnych edycji wydarzenia.

Kampania w mediach społecznościowych

lipiec – wrzesień 2023

sierpień – wrzesień 2022

W ramach współpracy zajmowaliśmy się między innymi: przygotowaniem strategii i obsługą kampanii META (w tym optymalizacja i raportowanie), przygotowaniem treści i grafik do reklam, publikacją i opracowaniem treści organicznych.

blank
blank

4. EDYCJA (2023)

500

sprzedanych biletów

cała dostępna pula biletów (500 miejsc) została wyprzedana przed oficjalnym zakończeniem sprzedaży przy KPI wynoszącym 400 zarejestrowanych uczestników

1.4mln+

zasięg kampanii

estymowany zasięg informacji (unikalni użytkownicy, zasięg organiczny + płatny, Facebook + Instagram)

3. EDYCJA (2022)

396

sprzedanych biletów

310% wzrost względem poprzedniej edycji i 226% wzrost względem najlepszej dotychczas, przy KPI wynoszącym 300 zarejestrowanych uczestników

1.1mln+

zasięg kampanii

estymowany zasięg informacji (unikalni użytkownicy, zasięg organiczny + płatny, Facebook + Instagram)

Strona internetowa

Głównym wyzwaniem towarzyszącym tworzeniu strony internetowej WMF było zapewnienie możliwości edycji wszystkich elementów strony bez potrzeby późniejszego angażowania programisty. Projekt prowadzony był w dwóch iteracjach, aby możliwie szybko wdrożyć stronę główną (bez dodatkowych funkcjonalności).

blank
blank

Jak wyglądał proces?

Przygotowanie mapy strony, uzgodnienie listy potrzebnych funkcjonalności, zaakceptowanie kierunku graficznego.

Pierwsza iteracja – przygotowanie projektu graficznego i wdrożenie strony głównej na serwer.

Druga iteracja – przygotowanie projektu graficznego i wdrożenie pozostałych podstron, opracowanie funkcjonalności i responsywności strony.

Zabezpieczenie strony, przygotowanie edytowalności elementów, stworzenie instrukcji użytkowania.

5.000+

automatycznie przetworzonych zdjęć

system CMS pozwalający na wrzucenie, przetworzenie i dynamiczne wyświetlenie ponad 5.000 zdjęć ze wszystkich edycji za pomocą… jednego kliknięcia myszką z perspektywy Klienta.

				
					[...]
// Function to retrieve image files within a folder
function getImagesInFolder($folder, $baseURL, $directory) {
    $imageFiles = array_merge(glob($folder . '/*.jpg'), glob($folder . '/*.png'));
    // Replace the directory part of the image file paths with the base URL
    $imageFiles = array_map(function ($imageFile) use ($baseURL, $directory) {
        return str_replace($directory, $baseURL, $imageFile);
    }, $imageFiles);
    return $imageFiles;
[...]
				
			

Jakie są efekty naszych działań?

Nasze działania sprawiły, że projekt już drugi rok z rzędu przyciągnął dużą liczbę pasjonatów fotografii (mobilnej i profesjonalnej) przekraczając założone oczekiwania. Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.

Chcesz zrealizować podobny projekt digital? Napisz do nas!

Opisz swój projekt, a my zajmiemy się resztą.