Budowanie wizerunku eksperta jednocześnie w dwóch branżach: transportowej i kosmicznej

GMV jest grupą technologiczną o światowym zasięgu, działającą w różnorodnych obszarach inżynierii i technologii. Zakres działań firmy obejmuje: aeronautykę, motoryzację, cyberbezpieczeństwo, obronność i bezpieczeństwo, przestrzeń kosmiczną, finanse, przemysł, służbę zdrowia, cyfrowe usługi publiczne i inteligentne systemy transportowe. Współpraca GMV oraz Planet Partners dotyczy przede wszystkim dwóch pól działalności firmy: rozwiązań dla przestrzeni kosmicznej i transportu zbiorowego.

Klient

GMV Innovating Solutions

Współpraca

Długoterminowa

Rynek

Polska

Wyzwanie

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Większa aktywność w tych mediach miała pozwolić dotrzeć do wyselekcjonowanych grup interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji publicznej, z którymi GMV ściśle współpracuje na co dzień. Nasze działania miały pozycjonować GMV jako innowacyjną firmę tworzącą najwyższej jakości zaawansowane technologie i eksperta w branżach, w których działa.

Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę, tworzące w Polsce miejsca pracy i pozytywnie wpływające na wizerunek Polski na arenie międzynarodowej.

Rozwiązanie

Budowanie wizerunku eksperta dyrektorów GMV do spraw obszarów: transportu oraz przestrzeni kosmicznej poprzez aranżowanie ich komentarzy i wywiadów z nimi w mediach, oraz wystąpień na wydarzeniach branżowych

Przygotowywanie wysokiej jakości treści: artykułów i komentarzy eksperckich, aranżacja publikacji w mediach branżowych i opiniotwórczych polskich i zagranicznych

Prowadzenie biura prasowego: mapping mediów ogólnotematycznych i branżowych, wybór mediów strategicznych i utrzymywanie z nimi relacji

Wsparcie contentowe w kanałach własnych Klienta: Posty do mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim, Treści na blog i stronę www

Doradztwo komunikacyjne

Wsparcie komunikacyjne udziału GMV w wydarzeniach branżowych

Efekty

PUBLIKACJE

2000

Publikacji związanych z GMV w polskich mediach w latach 2018–2021

MEDIA RELATIONS

Zwiększenie obecności GMV w czołowych mediach opiniotwórczych i biznesowych, docierających do decydentów i administracji publicznej, takich jak: Rzeczpospolita, Forbes, Puls Biznesu, oraz branżowych: Space24, WP Tech, FOCUS

MEDIA RELATIONS

Obecność w czołowych mediach międzynarodowych branży kosmicznej i technologicznej: Technology.org, Space Daily

EMPLOYER BRANDING

Utrwalenie wizerunku solidnego pracodawcy w sektorze kosmicznym

WIZERUNEK EKSPERTA

Wzrost zainteresowania mediów ekspertami firmy

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

SYDERAL Polska

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.

SENER Polska

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).