CASE STUDY
Kampania informacyjna NATO #ProtectTheFuture
Agresja Rosji na Ukrainę podkreśliła delikatność poczucia bezpieczeństwa w naszym regionie i wzmocniła znaczenie członkostwa Polski, Litwy, Łotwy i Estonii w NATO. We współpracy z twórcami internetowymi w ramach trwającej kampanii #ProtectTheFuture staraliśmy się zmienić postrzeganie NATO przez młodych ludzi.
Jako agencja wykonawcza byliśmy odpowiedzialni za logistykę, kontakt z polskimi twórcami (Maciej Musiał, Maria Andrejczyk, MrSetoKami i GrabaGra), koordynację i pomoc w produkcji treści zgodnych z celami kampanii oraz współorganizację eventu zamykającego kampanię, wspierając agencję wiodącą M&C Saatchi World Services.
Conversation with Secretary General @jensstoltenberg, generals and ambassadors during the visit in NATO’s Headquarters, gave me the feeling that we are not only an alliance of interests, but an alliance of values.
Vilnus. My grandfathers’ most beloved city, where he spent his happiest moments in life before the II World War. There he was imprisoned by Gestapo and NKVD.
While being on the NATO summit I thought about him a lot. How happy he would be that in his beloved city, the leaders of all NATO countries, the strongest defensive alliance, meet.
NATO gaming tournament
ELEKTROWNIA POWIŚLE | WARSZAWA
Ostatnim elementem kampanii było współorganizowane przez nas wydarzenie gamingowe, które odbyło się 30 października 2023 r. w Elektrowni Powiśle w Warszawie. Przedstawiciele Sojuszu, w tym Assistant Secretary General, oraz gamerzy spotkali się, aby porozmawiać o jedności i bezpieczeństwie, kluczowych wartościach kampanii, w formie gry transmitowanej na żywo na Twitchu. Rozgrywka oparta na grach „Among Us” i „Party Animals” pozwoliła na przeprowadzenie ważnej dyskusji w swobodnej atmosferze, pokazując znaczenie współpracy dla osiągnięcia wspólnego celu.
Zespół Planet Partners, jako agencja wykonawcza, wraz z zewnętrznymi dostawcami zadbał o: infrastrukturę gamingową (w tym stanowiska streamingowe i całe niezbędne zaplecze techniczne), scenę, strefy Free 2 Play, w których można było zrelaksować się przy ulubionych grach – zarówno klasycznych, zręcznościowych, jak i nowszych tytułach, aranżację przestrzeni, catering oraz przygotowanie streamingu.
Na wydarzenie zaprosiliśmy najważniejsze polskie media, których przedstawiciele chętnie wzięli w nim udział.