Komunikacja najszybciej rozwijającej się marki smartfonów na świecie
realme to marka technologiczna, której ambicją jest wyznaczenie trendów i dostarczanie młodym ludziom produktów, gwarantujących niezapomniane wrażenia. W Polsce realme obecne jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 dołączyło do TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W niecałe trzy lata, a więc w rekordowo krótkim czasie, marka realme sprzedała 100 milionów telefonów na całym świecie.
10 000+
publikacji w mediach
500+
opublikowanych recenzji
60+
nagród i wyróżnień redakcyjnych
Wyzwanie
PR produktowy i wizerunkowy marki realme w Polsce rozpoczęliśmy kilka miesięcy po oficjalnym wejściu producenta na nasz rynek. Głównym zadaniem agencji było dalsze budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych i KOL oraz planowanie i realizacja komunikacji produktowej.
Budowanie
rozpoznawalności nowej marki na polskim rynku technologicznym.
Planowanie i realizacja
komercyjnej oraz organicznej współpracy z mediami oraz influencerami, nawiązanie trwałych relacji z KOL.
Wsparcie
w organizacji wydarzeń, takich jak spotkania z dziennikarzami i premiery produktowe w czasie pandemii, wprowadzającym wiele ograniczeń.
Rozwiązanie
Kluczowym zadaniem agencji stało się sukcesywne nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z mediami i liderami opinii szczególnie z branż technologicznej, biznesowej, gamingowej czy lifestyle.
Bieżący media planning
w zakresie działań PR oraz jego realizacja (współpraca organiczna oraz komercyjna), a także PR produktowy i zarządzanie pulą urządzeń przeznaczonych do testów;
Content marketing
oraz przygotowanie materiałów niestandardowych dla Klienta;
Realizacja działań kreatywnych
wsparcie w organizacji eventów i akcjach promocyjnych.
Wybrane publikacje
Kuba Klawiter: realme GT 5G: szybki jak… Mercedes?