b2c, IT & Tech

Komunikacja najszybciej rozwijającej się marki smartfonów na świecie

realme to marka technologiczna, której ambicją jest wyznaczenie trendów i dostarczanie młodym ludziom produktów, gwarantujących niezapomniane wrażenia. W Polsce realme obecne jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 dołączyło do TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W niecałe trzy lata, a więc w rekordowo krótkim czasie, marka realme sprzedała 100 milionów telefonów na całym świecie.

10 000+

publikacji w mediach

500+

opublikowanych recenzji

60+

nagród i wyróżnień redakcyjnych

Wyzwanie

PR produktowy i wizerunkowy marki realme w Polsce rozpoczęliśmy kilka miesięcy po oficjalnym wejściu producenta na nasz rynek. Głównym zadaniem agencji było dalsze budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych i KOL oraz planowanie i realizacja komunikacji produktowej.

Budowanie

rozpoznawalności nowej marki na polskim rynku technologicznym.

Planowanie i realizacja

komercyjnej oraz organicznej współpracy z mediami oraz influencerami, nawiązanie trwałych relacji z KOL.

Wsparcie

w organizacji wydarzeń, takich jak spotkania z dziennikarzami i premiery produktowe w czasie pandemii, wprowadzającym wiele ograniczeń.

Rozwiązanie

Kluczowym zadaniem agencji stało się sukcesywne nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z mediami i liderami opinii szczególnie z branż technologicznej, biznesowej, gamingowej czy lifestyle.

Bieżący media planning

w zakresie działań PR oraz jego realizacja (współpraca organiczna oraz komercyjna), a także PR produktowy i zarządzanie pulą urządzeń przeznaczonych do testów;

Content marketing

oraz przygotowanie materiałów niestandardowych dla Klienta;

Realizacja działań kreatywnych

wsparcie w organizacji eventów i akcjach promocyjnych.

Wybrane publikacje

Kuba Klawiter: realme GT 5G: szybki jak… Mercedes?

Przykłady innych realizacji: