Logo Planet Partners – Kolor

Komunikacja najszybciej rozwijającej się marki smartfonów na świecie

realme to marka technologiczna, której ambicją jest wyznaczenie trendów i dostarczanie młodym ludziom produktów, gwarantujących niezapomniane wrażenia. W Polsce realme obecne jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 dołączyło do TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W niecałe trzy lata, a więc w rekordowo krótkim czasie, marka realme sprzedała 100 milionów telefonów na całym świecie.

Klient

realme Polska

Współpraca

Długoterminowa

Rynek

Polska

Wyzwanie

PR produktowy i wizerunkowy marki realme w Polsce rozpoczęliśmy kilka miesięcy po oficjalnym wejściu producenta na nasz rynek. Głównym zadaniem agencji było dalsze budowanie rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych i KOL oraz planowanie i realizacja komunikacji produktowej.

Budowanie rozpoznawalności nowej marki na polskim rynku technologicznym.

Planowanie i realizacja komercyjnej oraz organicznej współpracy z mediami oraz influencerami, nawiązanie trwałych relacji z KOL.

Wsparcie w organizacji wydarzeń, takich jak spotkania z dziennikarzami i premiery produktowe w czasie pandemii, wprowadzającym wiele ograniczeń.

Rozwiązanie

Kluczowym zadaniem agencji stało się sukcesywne nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z mediami i liderami opinii szczególnie z branż technologicznej, biznesowej, gamingowej czy lifestyle.

Bieżący media planning w zakresie działań PR oraz jego realizacja (współpraca organiczna oraz komercyjna), a także PR produktowy i zarządzanie pulą urządzeń przeznaczonych do testów;

Content marketing oraz przygotowanie materiałów niestandardowych dla Klienta;

Realizacja działań kreatywnych, wsparcie w organizacji eventów i akcjach promocyjnych.

Efekty

10 000+

publikacji w mediach branżowych i ogólnoinformacyjnych

500+

opublikowanych recenzji produktów

60+

nagród i wyróżnień redakcyjnych dla marki realme, w tym tytuł Debiut Roku w plebiscycie TechAwards 2020

Współorganizacja i obsługa PR 10 premier produktowych, w tym 15 modeli smartfonów oraz kilkunastu innych urządzeń i akcesoriów.

Pozycja TOP 3 w Polsce pod względem liczby sprzedanych urządzeń w drugim kwartale 2021 r. (według notowania Canalys).

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

NATO – #ProtectTheFuture

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.

Warszawski Maraton Fotograficzny

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.

Digitalowa komunikacja 20-lecia Green Caffè Nero

Green Caffè Nero

Za pomocą narzędzi digital pokazaliśmy, że Green Caffè Nero to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.