Logo Planet Partners – Kolor

Niecodzienne otwarcie nowej inwestycji, komunikacja z biznesem i administracją na poziomie lokalnym

Kompleks biurowy Bonarka for Business (B4B) to inwestycja składająca się z 8 nowoczesnych biurowców klasy A, o całkowite powierzchni 75 000 m kw. Realizację kolejnych 20 000 m kw. Kompleks nowoczesnych biurowców tworzy zwarty układ z centralną ulicą i placem, co z kolei nawiązuje do funkcji i charakteru tradycyjnego rynku miejskiego. Dobrze zaprojektowana przestrzeń publiczna została wyróżniona licznymi nagrodami, m.in. „artURBANICA 2012”.

Klient

TriGranit

Współpraca

Projekt

Rynek

Polska

Wyzwanie

Przygotowanie otwarcia kolejnego budynku w kompleksie w taki sposób, by zachęcić zarówno gości, jak i media

Budowa i wzmocnienie relacji z kluczowymi grupami odbiorców TriGranit – obecnymi i potencjalnymi najemcami, projektantami i wykonawcami budynku, przedstawicielami samorządu lokalnego

Zainteresowanie nowych potencjalnych klientów ofertą B4B i planami inwestycyjnymi TriGranit

Rozwiązanie

Opracowanie ciekawej i kreatywnej koncepcji wydarzenia

Wykorzystanie industrialnej (jeszcze w stanie surowym) przestrzeni budynku jako tła aranżacji oprawy wydarzenia

Możliwość nietypowego zwiedzania biurowca

Efekty

WYDARZENIE

100

gości uroczystości otwarcia (rekordowa liczba) – partnerów biznesowych, przedstawicieli władz lokalnych, najemców, dziennikarzy.

MEDIA RELATIONS

30

publikacji na temat nowego biurowca i planów inwestycyjnych TriGranit w Krakowie w mediach ogólnoinformacyjnych oraz branżowych.

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

IBC Solar

Za cel naszych działań postawiliśmy przede wszystkim zbudowanie mocno rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzonej z pozycją wiodącego producenta i dostawcy rozwiązań OZE na rynku i zaistnienie w świadomości odbiorców jako ekspert w dziedzinie energetyki słonecznej.

Interface

Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów. Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych.

SENER Polska

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).