I etap (2018) – Eksperckie pozycjonowanie marki Interface wśród klientów B2B oraz polskich mediów branżowych (architektura, ekologia, design);
I etap (2018) – Zbudowanie wiodącej pozycji marki w tematach projektowania i produkcji podłóg modułowych oraz działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w kontekście projektowania przestrzeni komercyjnych i biurowych.
II etap (2019/2020) – Promocja raportu Lessons for the Future, opracowanego przez markę z okazji realizacji Mission Zero (wyeliminowania negatywnego wpływu działalności na środowisko)
II etap (2019/2020) – Dalsze budowanie pozycji Interface w mediach branżowych jako lidera i mentora w zakresie zrównoważonego rozwoju
Naszą współpracę z firmą Interface w rozpoczęliśmy od szerokiej analizy komunikacji konkurencyjnych marek, szczególnie w zakresie B2B. Analiza wykazała, że w mediach branżowych niemal wcale nie porusza się tematyki wykończenia podłóg w kontekście innym niż wizualny, a omawiany element wnętrz rzadko traktowany jest priorytetowo. Badanie rynku stało się punktem wyjścia do koncepcji pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach, do którego współtworzenia zaprosiliśmy niezależnych ekspertów, będących jednocześnie przedstawicielami kluczowych grup docelowych klienta. Promocji publikacji w mediach towarzyszyło jednoczesne poszukiwanie okazji do informowania o dokonaniach marki w zakresie ochrony środowiska. Działania w tym obszarze realizowaliśmy m.in. w nawiązaniu do trwającej wówczas w mediach dyskusji o ekologii, towarzyszącej Szczytowi Klimatycznemu ONZ.
Mapping grup docelowych i mediów do komunikacji marki Interface w Polsce
Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów
Media relations
Wysyłka kreatywna do przedstawicieli grupy docelowej
Kontakty i negocjacje z przedstawicielami wydarzeń branżowych
Audyt językowy polskojęzycznej części strony internetowej Interface oraz opracowanie wybranych sekcji
czołowych przedstawicieli grupy docelowej B2B w Polsce spotkało się z informacją o sukcesie Mission Zero marki
publikacji promujących raport Lessons for the Future, obejmujących kluczowe media z branży architektury i designu
Aranżacja eksperckich wywiadów z przedstawicielami Interface, prezentujących markę jako jednego ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju
Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych
Duże zainteresowanie pierwszym w Polsce trendbookiem o podłogach w budynkach komercyjnych
Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam.
Przykładowe realizacje