Logo Planet Partners – Kolor

Utrwalenie w świadomości odbiorców wizerunku firmy zróżnoważonej, równoczesna komunikacja B2B i B2C

Interface to globalny producent komercyjnych podłóg modułowych, a także jedna z najbardziej zrównoważonych firm świata. Według badania GlobeScan/SustainAbility Leaders Survey 2021 Interface należy do TOP 5 przedsiębiorstw na świecie, które najskuteczniej łącza strategię biznesową z działaniami na rzecz zrównoważonego rozwoju, wyprzedzając pod tym względem m.in. Microsoft, Teslę czy Google.

Klient

Interface

Współpraca

Projekt

Rynek

Polska

Wyzwanie

I etap (2018) – Eksperckie pozycjonowanie marki Interface wśród klientów B2B oraz polskich mediów branżowych (architektura, ekologia, design);

I etap (2018) – Zbudowanie wiodącej pozycji marki w tematach projektowania i produkcji podłóg modułowych oraz działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w kontekście projektowania przestrzeni komercyjnych i biurowych.

II etap (2019/2020) – Promocja raportu Lessons for the Future, opracowanego przez markę z okazji realizacji Mission Zero (wyeliminowania negatywnego wpływu działalności na środowisko)

II etap (2019/2020) – Dalsze budowanie pozycji Interface w mediach branżowych jako lidera i mentora w zakresie zrównoważonego rozwoju

Analiza

Naszą współpracę z firmą Interface w rozpoczęliśmy od szerokiej analizy komunikacji konkurencyjnych marek, szczególnie w zakresie B2B. Analiza wykazała, że w mediach branżowych niemal wcale nie porusza się tematyki wykończenia podłóg w kontekście innym niż wizualny, a omawiany element wnętrz rzadko traktowany jest priorytetowo. Badanie rynku stało się punktem wyjścia do koncepcji pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach, do którego współtworzenia zaprosiliśmy niezależnych ekspertów, będących jednocześnie przedstawicielami kluczowych grup docelowych klienta. Promocji publikacji w mediach towarzyszyło jednoczesne poszukiwanie okazji do informowania o dokonaniach marki w zakresie ochrony środowiska. Działania w tym obszarze realizowaliśmy m.in. w nawiązaniu do trwającej wówczas w mediach dyskusji o ekologii, towarzyszącej Szczytowi Klimatycznemu ONZ.

Rozwiązanie

Mapping grup docelowych i mediów do komunikacji marki Interface w Polsce

Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów

Media relations

Wysyłka kreatywna do przedstawicieli grupy docelowej

Kontakty i negocjacje z przedstawicielami wydarzeń branżowych

Audyt językowy polskojęzycznej części strony internetowej Interface oraz opracowanie wybranych sekcji

Efekty

MISSION ZERO

20

czołowych przedstawicieli grupy docelowej B2B w Polsce spotkało się z informacją o sukcesie Mission Zero marki

MEDIA RELATIONS

30

publikacji promujących raport Lessons for the Future, obejmujących kluczowe media z branży architektury i designu

MEDIA RELATIONS

Aranżacja eksperckich wywiadów z przedstawicielami Interface, prezentujących markę jako jednego ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju

PUBLIC RELATIONS

Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych

TRENDBOOK

Duże zainteresowanie pierwszym w Polsce trendbookiem o podłogach w budynkach komercyjnych

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

NATO – #ProtectTheFuture

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej – Gliwice Sp. z o.o.

PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.

Warszawski Maraton Fotograficzny

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.