Logo Planet Partners – Kolor

Współorganizacja i komunikacja największego w Europie zlotu fanów Gwiezdnych Wojen

Projekt obejmował obsługę medialną i współorganizację największego w Europie zjazdu fanów Gwiezdnych Wojen pod nazwą StarForce. Impreza była organizowana przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego przy współpracy członków Legionu 501 (Polish Garrison), Rebel Legionu (Eagle Outpost) i fanklubów Star Wars z Bydgoszczy i Torunia. Dzieliła się organizacyjnie między Toruń i Bydgoszcz, co niwelowało możliwość stałej komunikacji miejsca. Utrudnieniem był także jej niszowy i hermetyczny charakter oraz podział na dni zamknięte dla fandomów i otwarte dla szerokiej publiczności.

NAGRODZONY

Klient

STARFORCE

Współpraca

Projekt

Rynek

Polska

Wyzwanie

Głównym celem kampanii było rozszerzenie grupy docelowej o turystów, rodziny z dziećmi z północnej Polski oraz niezrzeszonych fanów Gwiezdnych Wojen.

Rozwiązanie

Rozpoczęliśmy aktywną współpracę z mediami, pokazując StarForce jako miejsce dla każdego, kto kocha filmy, zabawę, albo jest szuka nowych wrażeń. Wsparliśmy to komunikacją w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Youtube), działaniami bloger-relations i serią spotkań z gośćmi zlotu – aktorami Gwiezdnych Wojen, uzyskując już na drugiej edycji 20 000 uczestników.

Efekty

Stworzenie silnej marki

Ogromne zainteresowanie mediów regionalnych i ogólnopolskich: kilkaset publikacji medialnych przy każdej edycji, stała obecność reporterów i wozów transmisyjnych ogólnopolskich stacji telewizyjnych i radiowych

Główna nagroda w Festiwalu Promocji Miast i Regionów (Złote Formaty) za najlepszy event promocyjny w 2009 roku.

Podsumowanie Dawida Prowse’a na oficjalnym blogu: „StarForce 2010 to jeden z najlepszych eventów w ponad 30-letniej historii Gwiezdnych Wojen”. Event odniósł ogromny sukces, o czym świadczy zdobycie głównej nagrody na Festiwalu Promocji Miast i Regionów – Złote Formaty za najlepszy event promocyjny w 2009 roku.

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

NATO – #ProtectTheFuture

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.

Warszawski Maraton Fotograficzny

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.

NAGRODZONY

Studio Psychologii Zdrowia

„HIV to problem ludzi takich jak my. Pokazanie pozytywnego obrazu osób zakażonych, wywołanie sympatii do nich, mówienie o szansach a nie zagrożeniach, pokazanie normalności osób seropozytywnych mające zmienić stereotypowy obraz ludzi żyjących z HIV” – to główna idea, którą komunikowaliśmy w ramach innowacyjnej kampanii edukacyjnej mającej na celu przeciwdziałanie dyskryminacji społecznej osób żyjących z HIV.