Zbudowanie świadomości niszowej marki wśród szerokiej publiczności i edukacja w zakresie bezpieczeństwa danych

HID Global to globalna firma (część Assa Abloy) dostarczająca produkty, usługi, rozwiązania oraz know-how związane z tworzeniem, zarządzaniem i użytkowaniem bezpiecznych poświadczeń (kart inteligentnych, tagów, tokenów, itp.) zarówno w zakresie logicznej, jak i fizycznej kontroli dostępu.
blank

Klient

HID Global

blank

Współpraca

Projekt

blank

Rynek

Polska

Wyzwanie

Wprowadzenie marki do świadomości odbiorców (firma była kojarzona głównie w sektorze bankowym, w pozostałych praktycznie nie istniejąc)

Wypracowanie wizerunku eksperta w zakresie działań wymagających dużego zaufania do dostawcy

Edukowanie grup docelowych i użytkowników, że działania z zakresu kontroli dostępu to nie tylko kwestia dostępów do systemów, czy budynków, ale także zaawansowane zarządzanie usługami

Rozwiązanie

Przygotowanie i wdrożenie planu komunikacji

Budowanie i utrwalanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach branżowych, biznesowych i technologicznych (także aranżacja i asysta podczas wywiadów z osobami anglojęzycznymi, z uwzględnieniem ograniczeń prawnych dotyczących obecności firmy na giełdach światowych i podawania informacji w odpowiednim czasie),

Przygotowywanie wysokiej jakości treści (content marketing): merytorycznych artykułów, komentarzy eksperckich, case studies/success stories (tekstowe i video)

Wsparcie w wystąpieniach na konferencjach

Doradztwo komunikacyjne (dział komunikacji HID był w Londynie i w Teksasie – doradztwo dotyczyło nie tylko działań na rynku polskim, ale także specyfiki samego rynku medialnego, czy możliwości bezpiecznego wykorzystania kontekstów komunikacyjnych z innych państw)

Efekty

Dotarcie do nowych branż (potwierdzone zapytaniami)

Wzrost zainteresowania mediów

Skuteczne zbudowanie pozycji eksperckiej firmy

Chcesz zrealizować podobny projekt?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Narzędzie 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. Aenean feugiat dolor vitae neque sollicitudin, in hendrerit elit vehicula. Nullam molestie est libero, vel ornare augue lobortis quis. Pellentesque aliquet consequat mi, nec efficitur augue fringilla a. Sed ornare nec tellus et vulputate. 

blank

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed mi justo, pretium vel magna vitae, condimentum luctus quam. 

Podobne realizacje

blank

NATO – #ProtectTheFuture

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.

blank

Warszawski Maraton Fotograficzny

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.

Digitalowa komunikacja 20-lecia Green Caffè Nero

Green Caffè Nero

Za pomocą narzędzi digital pokazaliśmy, że Green Caffè Nero to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.