Co myśliwy zrobi z misiem

[:pl]Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:en]

Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.