Co myśliwy zrobi z misiem

[:pl]Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:en]

Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.