[:pl]Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).
Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:en]
Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).
Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:]