Co myśliwy zrobi z misiem

[:pl]Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:en]

Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Technologie podwójnego zastosowania w sektorze kosmicznym stają się jednym z kluczowych tematów współczesnej debaty o bezpieczeństwie i odpowiedzialności. Rozwiązania wykorzystywane zarówno w celach cywilnych, jak i wojskowych, zacierają granicę między światem nauki a obronności. Jak w tej rzeczywistości prowadzić komunikację opartą na transparentności i zaufaniu?

Sektor kosmiczny charakteryzuje się wyjątkową dynamicznością. Technologie przeznaczone do eksploracji przestrzeni pozaziemskiej rozwijają się w zawrotnym tempie, zaś margines błędu jest minimalny. Każda operacja, do której należy start rakiety nośnej, test napędu rakiety lub manewr satelity to działanie obarczone ryzykiem, które nie kończy się w momencie awarii. Jak więc przygotować się do komunikacji kryzysowej, by sprostać unikalnym wyzwaniom sektora kosmicznego?

„Ta kobieta upiekła chałkonia ale nikt jej nie pogratulował” – zaczęło się od grafiki przedstawiającej kobietę w fartuchu stojącą przy olbrzymim wypieku z chałki o kształcie konia na profilu „Polska w dużych dawkach”.