Implementation into the Polish market of the world’s largest IT infrastructure provider

Implementation into the Polish market of the world’s largest IT infrastructure provider < Kyndryl (NYSE: KD) is the world’s largest IT infrastructure services provider, serving thousands of corporate customers in more than 60 countries. The company designs, builds, manages and upgrades complex, mission-critical IT systems that the world depends on every day. Challenge The project […]
Wdrożenie na polski rynek największego na świecie dostawcy infrastruktury IT

Pandemia COVID-19 znacząco utrudniła planowane na listopad 2021 wejście firmy Kyndryl na światowy rynek, w tym także launch marki w Polsce. Musieliśmy w tym przypadku podejść do sprawy nieszablonowo.
Nowoczesna identyfikacja wizualna i strona internetowa dla dostawcy narzędzi do monitorowania ruchu kosmicznego

Sybilla Technologies rozwija nowoczesne narzędzia dla operatorów ruchu kosmicznego i astronomów, obejmujące zarówno automatyczne pozyskiwanie danych, jak i ich analizę, z wykorzystaniem globalnych sieci zrobotyzowanych obserwatoriów i usług w chmurze.
Budowa marki od podstaw i komunikacja w branży energetycznej

PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.
NATO’s #ProtectTheFuture campaign

NATO and gaming? Does this combination actually work? 😮 We’ve proven that it does! Take a look at how the #ProtectTheFuture campaign turned out and how we celebrated together with gamers and NATO representatives at the NATO Gaming Tournament.
8 photos, 8 hours. Top results of WMF digital campaign

Our involvement in the WMF project has led to a noticeable increase in its attendance and profitability, showing that it is capable of making its mark on the cultural calendar of Warsaw.
8 zdjęć, 8 godzin. Rekordowe wyniki kampanii digital dla WMF

Nasze zaangażowanie w projekt WMF sprawiło, że jego frekwencja i opłacalność zauważalnie wzrosły, pokazując, że jest w stanie zaistnieć na mapie kulturalnych wydarzeń Warszawy.
Digital communication of Green Caffè Nero’s 20th anniversary

We have shown that GCN is not only about quality products and good coffee, but also amazing passionate people who identify with the brand and build its value.
Digitalowa komunikacja 20-lecia Green Caffè Nero

Za pomocą narzędzi digital pokazaliśmy, że Green Caffè Nero to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.
ERC Inspiration Book – publikacja, która dotarła do NASA, ESA… i SpaceX!

Platforma wymiany doświadczeń i inspiracji między profesjonalistami sektora kosmicznego, inżynierami stawiającymi pierwsze kroki na ścieżce zawodowej oraz pasjonatami kosmosu.