Building an expert image as a developer of quantum technologies for the space industry

As the brand’s first communications agency, the main objective of the collaboration between SYDERAL Polska and Planet Partners was to build the brand’s expert image among key stakeholders. The most important target groups for communication were current and potential business partners, stakeholders at the administrative level, as well as potential employees.
Budowanie eksperckiego wizerunku twórcy technologii kwantowych dla branży kosmicznej

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.
Content marketing and communication consulting in the competitive photovoltaic industry

We have set as the goal of our activities, first and foremost, to build a strongly recognizable brand, positively associated with the position of a leading manufacturer and supplier of renewable energy solutions on the market, and to appear in the minds of the public as an expert in the field of solar energy.
Content marketing i doradztwo komunikacyjne w konkurencyjnej branży fotowoltaiki

Za cel naszych działań postawiliśmy przede wszystkim zbudowanie mocno rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzonej z pozycją wiodącego producenta i dostawcy rozwiązań OZE na rynku i zaistnienie w świadomości odbiorców jako ekspert w dziedzinie energetyki słonecznej.
Establishing a differentiated company image in the minds of the audience, simultaneous B2B and B2C communication

Planning and editing the first flooring trendbook “Flooring Matters” under the auspices of the Interface brand with the participation of independent experts. Building the Interface brand’s expert position in modular flooring design and sustainability by reaching out to designated target groups with key messages.
Utrwalenie w świadomości odbiorców wizerunku firmy zróżnoważonej, równoczesna komunikacja B2B i B2C

Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów. Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych.
Building an expert image simultaneously in two industries: transportation and space

The main goal of the collaboration between GMV and Planet Partners was to increase the company’s visibility in opinion and trade media in the transportation and space sectors. An additional challenge was to move away from GMV’s established image as a foreign company and show audiences that it is a company with a real, positive impact on the domestic economy.
Budowanie wizerunku eksperta jednocześnie w dwóch branżach: transportowej i kosmicznej

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.
Effective outreach to representatives of the business community and public administration

Reaching the main target group of stakeholders at the level of administration and government agencies. Reaching out to the public: regular presence of the company’s experts in the media in opinion-forming titles (of the space sector in Poland), as well as in the news media (commenting on milestones of global space exploration).
Skuteczne docieranie do interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji państwowej

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).