Building an expert image as a developer of quantum technologies for the space industry

As the brand’s first communications agency, the main objective of the collaboration between SYDERAL Polska and Planet Partners was to build the brand’s expert image among key stakeholders. The most important target groups for communication were current and potential business partners, stakeholders at the administrative level, as well as potential employees.

Budowanie eksperckiego wizerunku twórcy technologii kwantowych dla branży kosmicznej

Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.

Building an expert image simultaneously in two industries: transportation and space

The main goal of the collaboration between GMV and Planet Partners was to increase the company’s visibility in opinion and trade media in the transportation and space sectors. An additional challenge was to move away from GMV’s established image as a foreign company and show audiences that it is a company with a real, positive impact on the domestic economy.

Budowanie wizerunku eksperta jednocześnie w dwóch branżach: transportowej i kosmicznej

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.

Skuteczne docieranie do interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji państwowej

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).