Ground-up brand & communications development in the renewable energy industry
PEC-Gliwice asked us for support in building the brand of its new investment from scratch. The challenge was not only to creatively approach the image of the thermal waste processing center, but above all to build a positive image of the potentially controversial facility in the eyes of Gliwice residents and representatives of the administration: councilors and municipal authorities.
Budowa marki od podstaw i komunikacja w branży energetycznej
PEC-Gliwice zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie w stworzeniu marki dla nowej inwestycji spółki w ekologiczny ośrodek przetwarzania termicznego odpadów oraz o komunikację tego przedsięwzięcia i działań spółki do interesariuszy: otoczenia lokalnego i decydentów.
Communications of the world’s fastest growing smartphone brand
The agency’s main task was to establish and maintain relationships with media and opinion leaders from the technology, business, gaming or lifestyle industries, as well as to support the client in organizing events and creative campaigns.
Komunikacja najszybciej rozwijającej się marki smartfonów na świecie
Głównym zadaniem agencji było nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z mediami i liderami opinii z branż technologicznej, biznesowej, gamingowej czy lifestyle, a także wsparcie klienta w organizacji wydarzeń i akcji kreatywnych.
Implementation into the Polish market of the world’s largest IT infrastructure provider
The COVID-19 pandemic significantly hampered Kyndryl’s planned November 2021 entry into the global market, including the brand launch in Poland. We had to take an out-of-the-box approach in this case.
Building an expert image as a developer of quantum technologies for the space industry
As the brand’s first communications agency, the main objective of the collaboration between SYDERAL Polska and Planet Partners was to build the brand’s expert image among key stakeholders. The most important target groups for communication were current and potential business partners, stakeholders at the administrative level, as well as potential employees.
Wdrożenie na polski rynek największego na świecie dostawcy infrastruktury IT
Pandemia COVID-19 znacząco utrudniła planowane na listopad 2021 wejście firmy Kyndryl na światowy rynek, w tym także launch marki w Polsce. Musieliśmy w tym przypadku podejść do sprawy nieszablonowo.
Budowanie eksperckiego wizerunku twórcy technologii kwantowych dla branży kosmicznej
Głównym celem współpracy SYDERAL Polska i Planet Partners, jako pierwszej agencji komunikacyjnej marki, było zbudowanie jej eksperckiego wizerunku wśród kluczowych interesariuszy. Najważniejszymi grupami docelowymi komunikacji byli obecni i potencjalni partnerzy biznesowi, interesariusze na poziomie administracji, a także potencjalni pracownicy.
Content marketing and communication consulting in the competitive photovoltaic industry
We have set as the goal of our activities, first and foremost, to build a strongly recognizable brand, positively associated with the position of a leading manufacturer and supplier of renewable energy solutions on the market, and to appear in the minds of the public as an expert in the field of solar energy.
Content marketing i doradztwo komunikacyjne w konkurencyjnej branży fotowoltaiki
Za cel naszych działań postawiliśmy przede wszystkim zbudowanie mocno rozpoznawalnej marki, pozytywnie kojarzonej z pozycją wiodącego producenta i dostawcy rozwiązań OZE na rynku i zaistnienie w świadomości odbiorców jako ekspert w dziedzinie energetyki słonecznej.