Establishing a differentiated company image in the minds of the audience, simultaneous B2B and B2C communication
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Planning and editing the first flooring trendbook “Flooring Matters” under the auspices of the Interface brand with the participation of independent experts. Building the Interface brand’s expert position in modular flooring design and sustainability by reaching out to designated target groups with key messages.
Utrwalenie w świadomości odbiorców wizerunku firmy zróżnoważonej, równoczesna komunikacja B2B i B2C
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów. Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych.
Building an expert image simultaneously in two industries: transportation and space
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
The main goal of the collaboration between GMV and Planet Partners was to increase the company’s visibility in opinion and trade media in the transportation and space sectors. An additional challenge was to move away from GMV’s established image as a foreign company and show audiences that it is a company with a real, positive impact on the domestic economy.
Budowanie wizerunku eksperta jednocześnie w dwóch branżach: transportowej i kosmicznej
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.
Effective outreach to representatives of the business community and public administration
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Reaching the main target group of stakeholders at the level of administration and government agencies. Reaching out to the public: regular presence of the company’s experts in the media in opinion-forming titles (of the space sector in Poland), as well as in the news media (commenting on milestones of global space exploration).
Skuteczne docieranie do interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji państwowej
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).
Communications support for energy startup competition conducted in 24 markets
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
International communication of the three editions of the PowerUp! project and support of the company’s branding activities. Reaching cleantech solution developers from 24 countries with information about the PowerUp! competition and opportunities;
Obsługa komunikacyjna konkursu dla startupów z branży energetycznej prowadzona na 24 rynkach
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
Międzynarodowa komunikacja trzech edycji projektu PowerUp! oraz wspieranie działań wizerunkowych firmy. Dotarcie z informacją o konkursie PowerUp! i możliwościach do twórców rozwiązań cleantech z 24 krajów;
Ogólnopolska kampania edukacyjna z realnym wpływem na poprawę postrzegania osób zakażonych wirusem HIV
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
„HIV to problem ludzi takich jak my. Pokazanie pozytywnego obrazu osób zakażonych, wywołanie sympatii do nich, mówienie o szansach a nie zagrożeniach, pokazanie normalności osób seropozytywnych mające zmienić stereotypowy obraz ludzi żyjących z HIV” – to główna idea, którą komunikowaliśmy w ramach innowacyjnej kampanii edukacyjnej mającej na celu przeciwdziałanie dyskryminacji społecznej osób żyjących z HIV.
National education campaign with real impact on improving perceptions of HIV-positive people
![blank](https://planetpartners.pl/wp-content/plugins/wp-fastest-cache-premium/pro/images/blank.gif)
“HIV is a problem of people like us. Showing a positive image of infected people, evoking sympathy for them, talking about opportunities rather than threats, showing the normality of seropositive people to change the stereotypical image of people living with HIV,” was the main idea we communicated in an innovative educational campaign to counteract social discrimination against people living with HIV.