Building an expert image simultaneously in two industries: transportation and space

blank

The main goal of the collaboration between GMV and Planet Partners was to increase the company’s visibility in opinion and trade media in the transportation and space sectors. An additional challenge was to move away from GMV’s established image as a foreign company and show audiences that it is a company with a real, positive impact on the domestic economy.

Budowanie wizerunku eksperta jednocześnie w dwóch branżach: transportowej i kosmicznej

blank

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę.

Skuteczne docieranie do interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji państwowej

blank

Dotarcie do głównej grupy docelowej, którą stanowią interesariusze na poziomie administracji i agencji rządowych. Dotarcie do opinii publicznej: regularna obecność ekspertów firmy w mediach w tytułach opiniotwórczych (sektora kosmicznego w Polsce), jak i w mediach informacyjnych (komentowanie kamieni milowych światowej eksploracji kosmosu).

Ogólnopolska kampania edukacyjna z realnym wpływem na poprawę postrzegania osób zakażonych wirusem HIV

blank

„HIV to problem ludzi takich jak my. Pokazanie pozytywnego obrazu osób zakażonych, wywołanie sympatii do nich, mówienie o szansach a nie zagrożeniach, pokazanie normalności osób seropozytywnych mające zmienić stereotypowy obraz ludzi żyjących z HIV” – to główna idea, którą komunikowaliśmy w ramach innowacyjnej kampanii edukacyjnej mającej na celu przeciwdziałanie dyskryminacji społecznej osób żyjących z HIV.

National education campaign with real impact on improving perceptions of HIV-positive people

blank

“HIV is a problem of people like us. Showing a positive image of infected people, evoking sympathy for them, talking about opportunities rather than threats, showing the normality of seropositive people to change the stereotypical image of people living with HIV,” was the main idea we communicated in an innovative educational campaign to counteract social discrimination against people living with HIV.