Dwie kampanie Planet PR w Złotych Formatach!

[:pl]Realizowana od 2009 roku, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, kampania promocyjna „Świętokrzyskie czaruje” walczy o główną nagrodę m.in. z kampanią Śląskie. Pozytywna Energia w kategorii Grand Prix za całokształt działań promocyjnych.

Z kolei  event „StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce„, realizowany na zlecenie Kujawsko-Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, znalazł się wśród pięciu finalistów kategorii Event.

To czy udało nam się jury oczarować i przyciągnąć na jasną stronę Mocy okaże się już 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Trzymamy kciuki!

 [:en]

Realizowana od 2009 roku, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, kampania promocyjna "Świętokrzyskie czaruje" walczy o główną nagrodę m.in. z kampanią Śląskie. Pozytywna Energia w kategorii Grand Prix za całokształt działań promocyjnych.

Z kolei  event "StarForce 2009 – 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce", realizowany na zlecenie Kujawsko-Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, znalazł się wśród pięciu finalistów kategorii Event.

To czy udało nam się jury oczarować i przyciągnąć na jasną stronę Mocy okaże się już 22 kwietnia podczas uroczystej Gali Festiwalu w hotelu Sheraton w Warszawie. Trzymamy kciuki!

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.