Logo Planet Partners – Kolor

Co myśliwy zrobi z misiem

[:pl]Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
[:en]

Przygotowana przez portugalską agencję Torke, reklama pt. A Hunter Shoots a Bear wykorzystuje prosty mechanizm różnych zakończeń tego samego spotu. Kreatywność twórców poszła jednak o krok dalej i oto mamy do dyspozycji zwykłe pole tekstowe, gdzie możemy wpisać dowolny wyraz i wybrać reakcję myśliwego (a może misia?:).

Próbowaliśmy już słów „loves, dances, fucks (a jakże), sleeps, cooks, fights, farts, ends, piss, marries, makes shopping, drinks a beer with, fishing”. Jeśli ktoś znalazł jakieś ciekawsze, to poprosimy. A oto najlepsza reklama internetowa AD 2010 (naszym zdaniem).
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?