Logo Planet Partners – Kolor

Dołączamy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Planet Partners dołączyła do grona podmiotów członkowskich Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Organizacja ta od lat skupia doświadczonych specjalistów, a od 2020 roku również firmy oraz agencje PR

Polskie Stowarzyszenie Public Relations to najstarsza w branży PR organizacja w Polsce, działająca od 1994 roku. Integruje społeczność akademicką, praktyków i ekspertów z całego kraju, aby wspólnie pracować nad rozwojem branży public relations. Do zadań PSPR należy stanie na straży jakości sektora PR poprzez monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, definiowanie kluczowych wyzwań, a także inicjowanie rozwiązań sprzyjających jego rozwojowi. Stowarzyszenie zajmuje się popularyzacją istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania, a także stoi na straży jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach. Od lutego 2020 roku członkami Polskiego Stowarzyszenia Public Relations mogą zostać nie tylko osoby prywatne, ale także podmioty związane z branżą PR.

Członkowie naszego zarządu – Urszula Podraza oraz Łukasz Wilczyński – od lat związani są ze społecznością PSPR  i będą również reprezentować Planet Partners jako agencję członkowską w stowarzyszeniu.

Cieszymy się, że możemy być częścią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations od teraz także jako firma. Nasz zarząd tworzą wieloletni członkowie stowarzyszenia, którzy indywidualnie wspierali tę społeczność jeszcze przed powstaniem agencji. Jedną z naszych pierwszych inicjatyw związanych z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations był Kraków PR, przekształcony później w małopolski oddział PSPR. Niewątpliwie jest to miejsce, w którym wymiana wiedzy i doświadczenia idzie w parze ze zwyczajnym, ludzkim wsparciem – mówi Łukasz Wilczyński, nasz CEO.

Członkostwo w Polskim Stowarzyszeniu Public Relations stwarza realną przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami, które pomagają w tworzeniu nowej jakości sektora public relations.

– Jako partner PSPR, będziemy mieli możliwość podzielenia się naszą wiedzą, zarówno z perspektywy pracy agencji, jak i indywidualnych doświadczeń. W zespole Planet Partners pracują topowi specjaliści, m.in. w zakresie zarządzania kryzysowego czy komunikacji nowych technologii i innowacji. Jako agencja PR należymy do międzynarodowej sieci GlobalCom. Owocem współpracy z zagranicznymi partnerami jest cenna wiedza i dobre praktyki, którymi chcemy i będziemy się dzielić – dodaje Łukasz.

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?