Logo Planet Partners – Kolor

Lecimy na Marsa …

[:pl]W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:en]

W tegorocznej edycji konkursu udział bierze również ekipa konstruktorów z Polski, która przygotowuje robota o nazwie Skarabeusz. Projekt jest nam szczególnie bliski, jako że opiekujemy się nim medialnie, prowadząc biuro prasowe oraz aranżując materiały na temat całego przedsięwzięcia. Więcej na temat samego projektu możecie się dowiedzieć oglądając wybrane materiały z mediów, a w szczególności rozmowę w programie Dzień Dobry TVN, do którego zaproszono m.in. Łukasza Wilczyńskiego, który pełni funkcję rzecznika Mars Society Polska.
 

Rozmowa w DD TVN:

 

 

Relacja w TVN 24:

 

 

Rozmowa w TVN Warszawa:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?