Logo Planet Partners – Kolor

Mamy podwójne złoto!

[:pl]Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię „Świętokrzyskie czaruje”. Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami :)[:en]

Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię "Świętokrzyskie czaruje". Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami 🙂
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?