Logo Planet Partners – Kolor

Międzynarodowy Rok Astronomii 2009

[:pl]Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji „100 godzin astronomii”, podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:en]

Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji "100 godzin astronomii", podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?