GMV – budowanie wizerunku eksperta, doradztwo komunikacyjne | Planet Partners
Communication

GMV – budowanie wizerunku eksperta, doradztwo komunikacyjne

Sorry, this entry is only available in Polish.

Goals

Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Większa aktywność w tych mediach miała pozwolić dotrzeć do wyselekcjonowanych grup interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji publicznej, z którymi GMV ściśle współpracuje na co dzień. Nasze działania miały pozycjonować GMV jako innowacyjną firmę tworzącą najwyższej jakości zaawansowane technologie i eksperta w branżach, w których działa.

Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę, tworzące w Polsce miejsca pracy i pozytywnie wpływające na wizerunek Polski na arenie międzynarodowej.

Solutions

  • Budowanie wizerunku eksperta dyrektorów GMV do spraw obszarów: transportu oraz przestrzeni kosmicznej poprzez aranżowanie ich komentarzy i wywiadów z nimi w mediach, oraz wystąpień na wydarzeniach branżowych;
  • Przygotowywanie wysokiej jakości treści: artykułów i komentarzy eksperckich, aranżacja publikacji w mediach branżowych i opiniotwórczych polskich i zagranicznych;
  • Prowadzenie biura prasowego: mapping mediów ogólnotematycznych i branżowych, wybór mediów strategicznych i utrzymywanie z nimi relacji.
  • Wsparcie contentowe w kanałach własnych Klienta:
    • Posty do mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim,
    • Treści na blog i stronę www.
  • Doradztwo komunikacyjne;
  • Wsparcie komunikacyjne udziału GMV w wydarzeniach branżowych.

Effects

  • W latach 2018-2021 ponad dwa tysiące publikacji związanych z GMV w polskich mediach;
  • Zwiększenie obecności GMV w czołowych mediach opiniotwórczych i biznesowych, docierających do decydentów i administracji publicznej, takich jak: Rzeczpospolita, Forbes, Puls Biznesu, oraz branżowych: Space24, WP Tech, FOCUS;
  • Obecność w czołowych mediach międzynarodowych branży kosmicznej i technologicznej: Technology.org, Space Daily;
  • Utrwalenie wizerunku solidnego pracodawcy w sektorze kosmicznym;
  • Wzrost zainteresowania mediów ekspertami firmy.

Space Daily, 27.02.2020 — Zobacz artykuł

Regiony.rp.pl, 24.11.2021 — Zobacz artykuł

GMV Innovating Solutions

Przykładowe realizacje z: Communication