GMV – budowanie wizerunku eksperta, doradztwo komunikacyjne
Sorry, this entry is only available in Polish.
Goals
Głównym celem współpracy GMV i Planet Partners było zwiększenie widoczności firmy w mediach opiniotwórczych i branżowych z dziedziny transportu i sektora kosmicznego. Większa aktywność w tych mediach miała pozwolić dotrzeć do wyselekcjonowanych grup interesariuszy z otoczenia biznesu i administracji publicznej, z którymi GMV ściśle współpracuje na co dzień. Nasze działania miały pozycjonować GMV jako innowacyjną firmę tworzącą najwyższej jakości zaawansowane technologie i eksperta w branżach, w których działa.
Dodatkowym wyzwaniem było odejście od utrwalonego wizerunku GMV jako firmy zagranicznej i pokazanie odbiorcom, że jest to przedsiębiorstwo mające realny, pozytywny wpływ na krajową gospodarkę, tworzące w Polsce miejsca pracy i pozytywnie wpływające na wizerunek Polski na arenie międzynarodowej.

Solutions
- Budowanie wizerunku eksperta dyrektorów GMV do spraw obszarów: transportu oraz przestrzeni kosmicznej poprzez aranżowanie ich komentarzy i wywiadów z nimi w mediach, oraz wystąpień na wydarzeniach branżowych;
- Przygotowywanie wysokiej jakości treści: artykułów i komentarzy eksperckich, aranżacja publikacji w mediach branżowych i opiniotwórczych polskich i zagranicznych;
- Prowadzenie biura prasowego: mapping mediów ogólnotematycznych i branżowych, wybór mediów strategicznych i utrzymywanie z nimi relacji.
- Wsparcie contentowe w kanałach własnych Klienta:
- Posty do mediów społecznościowych w języku polskim i angielskim,
- Treści na blog i stronę www.
- Doradztwo komunikacyjne;
- Wsparcie komunikacyjne udziału GMV w wydarzeniach branżowych.

Effects
- W latach 2018-2021 ponad dwa tysiące publikacji związanych z GMV w polskich mediach;
- Zwiększenie obecności GMV w czołowych mediach opiniotwórczych i biznesowych, docierających do decydentów i administracji publicznej, takich jak: Rzeczpospolita, Forbes, Puls Biznesu, oraz branżowych: Space24, WP Tech, FOCUS;
- Obecność w czołowych mediach międzynarodowych branży kosmicznej i technologicznej: Technology.org, Space Daily;
- Utrwalenie wizerunku solidnego pracodawcy w sektorze kosmicznym;
- Wzrost zainteresowania mediów ekspertami firmy.
