Interface – Budowanie wizerunku eksperta, promocja raportu i obsługa PR | Planet Partners
Digital Communication

Interface – Budowanie wizerunku eksperta, promocja raportu i obsługa PR

Sorry, this entry is only available in Polish.

Goals

I etap współpracy – 2018

  • Eksperckie pozycjonowanie marki Interface wśród klientów B2B oraz polskich mediów branżowych (architektura, ekologia, design);
  • Zbudowanie wiodącej pozycji marki w tematach projektowania i produkcji podłóg modułowych oraz działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w kontekście projektowania przestrzeni komercyjnych i biurowych.

II etap współpracy – 2019/2020

  • Promocja raportu Lessons for the Future, opracowanego przez markę z okazji realizacji Mission Zero (wyeliminowania negatywnego wpływu działalności na środowisko);
  • Dalsze budowanie pozycji Interface w mediach branżowych jako lidera i mentora w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Solutions

  • Mapping grup docelowych i mediów do komunikacji marki Interface w Polsce;
  • Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów;
  • Media relations;
  • Wysyłka kreatywna do przedstawicieli grupy docelowej;
  • Kontakty i negocjacje z przedstawicielami wydarzeń branżowych;
  • Audyt językowy polskojęzycznej części strony internetowej Interface oraz opracowanie wybranych sekcji.

Effects

  • Duże zainteresowanie pierwszym w Polsce trendbookiem o podłogach w budynkach komercyjnych;
  • Ponad 30 publikacji promujących raport Lessons for the Future, obejmujących kluczowe media z branży architektury i designu;
  • Aranżacja eksperckich wywiadów z przedstawicielami Interface, prezentujących markę jako jednego ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju;
  • Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych;
  • Bezpośrednie dotarcie z informacją o sukcesie Mission Zero marki do 20 czołowych przedstawicieli grupy docelowej B2B w Polsce.

 

Team prowadzący:

Natalia Malinowska, Project Manager
Anna Deręgowska- Watza, Managing Parter

Interface

Przykładowe realizacje z: Digital