Interface – Budowanie wizerunku eksperta, promocja raportu i obsługa PR
Sorry, this entry is only available in Polish.
Goals
I etap współpracy – 2018
- Eksperckie pozycjonowanie marki Interface wśród klientów B2B oraz polskich mediów branżowych (architektura, ekologia, design);
- Zbudowanie wiodącej pozycji marki w tematach projektowania i produkcji podłóg modułowych oraz działań na rzecz zrównoważonego rozwoju w kontekście projektowania przestrzeni komercyjnych i biurowych.
II etap współpracy – 2019/2020
- Promocja raportu Lessons for the Future, opracowanego przez markę z okazji realizacji Mission Zero (wyeliminowania negatywnego wpływu działalności na środowisko);
- Dalsze budowanie pozycji Interface w mediach branżowych jako lidera i mentora w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Solutions
- Mapping grup docelowych i mediów do komunikacji marki Interface w Polsce;
- Zaplanowanie i redakcja pierwszego w Polsce trendbooka o podłogach „Podłoga ma znaczenie” pod patronatem marki Interface z udziałem niezależnych ekspertów;
- Media relations;
- Wysyłka kreatywna do przedstawicieli grupy docelowej;
- Kontakty i negocjacje z przedstawicielami wydarzeń branżowych;
- Audyt językowy polskojęzycznej części strony internetowej Interface oraz opracowanie wybranych sekcji.

Effects
- Duże zainteresowanie pierwszym w Polsce trendbookiem o podłogach w budynkach komercyjnych;
- Ponad 30 publikacji promujących raport Lessons for the Future, obejmujących kluczowe media z branży architektury i designu;
- Aranżacja eksperckich wywiadów z przedstawicielami Interface, prezentujących markę jako jednego ze światowych liderów zrównoważonego rozwoju;
- Zbudowanie eksperckiej pozycji marki Interface w zakresie projektowania podłóg modułowych oraz zrównoważonego rozwoju poprzez dotarcie z kluczowymi komunikatami do wyznaczonych grup docelowych;
- Bezpośrednie dotarcie z informacją o sukcesie Mission Zero marki do 20 czołowych przedstawicieli grupy docelowej B2B w Polsce.
Team prowadzący:
Natalia Malinowska, Project Manager
Anna Deręgowska- Watza, Managing Parter
