WEBCON – doradztwo komunikacyjne i budowanie pozycji eksperta
Sorry, this entry is only available in Polish.
Goals
- Zbudowanie pozycji firmy WEBCON w Polsce jako lidera oprogramowania klasy Business Process Management.
- Edukowanie potencjalnych partnerów, klientów i użytkowników w zakresie digitalizacji i automatyzacji procesów biznesowych oraz praktycznych aspektów cyfrowej transformacji.
- Dotarcie z przekazem do osób decydujących o zakupie oprogramowania i nowych rozwiązań do firmy (decydenci IT, prezesi firm, dyrektorzy, kierownicy projektów).
- Umocnienie świadomości marki wśród potencjalnych klientów, parterów i przyszłych pracowników.

Solutions
1) Przygotowanie strategii wizerunkowej marki w oparciu o:
- analizę SWOT (ze zwróceniem szczególnej uwagi na wizerunek firmy),
- ankiety i badania przeprowadzone przez WEBCON wśród swoich klientów i partnerów,
- analizę działań komunikacyjnych konkurencji,
- analizę dotychczasowych publikacji na temat marki i oprogramowania WEBCON.
2) Stworzenie szczegółowego planu komunikacyjnego zawierającego cele komunikacyjne, grupy docelowe i narzędzia komunikacji takie, jak:
- artykuły eksperckie i poradnikowe,
- komunikaty prasowe prezentujące działania firmy (success stories),
- aranżowanie wywiadów, wypowiedzi i komentarzy do mediów,
- case studies ukazujące efekty wdrożeń rozwiązań WEBCON w firmach.
3) Działania z zakresu media relations
- mapping dziennikarzy / zbudowanie i utrzymywanie stałych relacji z mediami,
- wsparcie strategiczne i kreatywne w ramach bieżących działań PR,
- stały monitoring mediów.
4) Wsparcie medialne konferencji WEBCON DAY i innych wydarzeń z udziałem firmy WEBCON

Effects
1) Rosnąca obecność marki i jej ekspertów w wartościowych tytułach medialnych branżowych i ogólnoinformacyjnych (m.in. Computerworld, IT Professional, Rzeczpospolita).
2) Zwiększenie świadomości na temat zarządzania procesami biznesowymi i organizacji projektów w grupach docelowych potencjalnych partnerów i klientów firmy.
3) Zbudowanie wśród dziennikarzy rozpoznawalnej marki WEBCON jako eksperta dostarczającego polskim i zagranicznym przedsiębiorcom globalnego know-how z zakresu BPM i cyfrowej transformacji.
4) Potwierdzony przez Klienta wzrost zainteresowania zarówno automatyzacją procesów i wykorzystaniem do niej produktów opartych o BPM/RAD, jak również firmą WEBCON jako dostawcą takiego rozwiązania.
