WEBCON – doradztwo komunikacyjne i budowanie pozycji eksperta
Sorry, this entry is only available in Polish.
Goals
- Zbudowanie pozycji firmy WEBCON w Polsce jako lidera oprogramowania low-code klasy Business Process Management
- Edukacja grup docelowych tematyce rozwiązań low-code.
- Dotarcie z przekazem do osób decydujących o zakupie oprogramowania i nowych rozwiązań do firmy (decydenci IT, prezesi firm, dyrektorzy, kierownicy projektów).
- Dodatkowym wyzwaniem na początku współpracy była budowa marki atrakcyjnego pracodawcy IT (w Krakowie – mieście o dużej konkurencji w tym zakresie).

Solutions
1) Przygotowanie strategii komunikacji wraz z opracowaniem szczegółowego planu komunikacyjnego
2) Budowanie i utrwalanie wizerunku eksperckiego firmy w mediach
3) Przygotowywanie wysokiej jakości treści (content marketing):
- merytorycznych artykułów,
- komentarzy eksperckich,
- case studies/success stories
4) Media relations (w tym – aranżowanie wywiadów i komentarzy eksperckich)
5) Wsparcie przy redakcji i opracowaniu materiałów graficznych komplementarnych do publikowanych treści
6) Doradztwo komunikacyjne

Effects
1) Corocznie co najmniej 60 wartościowych publikacji medialnych skierowanych do grup docelowych firmy Webcon
2) Stała współpraca z takimi mediami jak Rzeczpospolita, Computerworld, czy Newseria
3) Skuteczne zbudowanie pozycji Chief Business Development Officer Łukasza Wróbla jako eksperta w zakresie platform low-code.
