Genialny znawca filmu w reklamie Canal+

Canal + zaskoczył swoich francuskich widzów reklamą ze znakomitym znawcą filmu, Paulem Bearman, który opowiada o swojej pasji do kina i wszystkim,  co wiąże się  z robieniem dobrych filmów. Nic w tym nadzwyczajnego? A czy mówiłam już, że Paul to niedźwiedź?

Spot reklamowy przenosi nas na plan filmu, gdzie Paul Bearman zabiera nas w ekscytującą podróż pokazującą, jak robi się wielkie produkcje. Paul doradza aktorom, scenografom, pisze scenariusze i jeszcze dyryguje własną orkiestrą. To jeden z tych  „gości od wszystkiego”, którego śmiało można by nazwać człowiekiem renesansu, gdyby człowiekiem był. 🙂

Skąd, charyzmatyczny, pełen pasji, kreatywny i uwielbiany przez ekipę, Paul Bearman ma wiedzę na temat każdej dziedziny kinematografii i gdzie się tego wszystkiego nauczył?  Odpowiedź przynosi nam zakończenie spotu:

Reklama Canal+ powstała w ramach kampanii, której celem było podkreślenie, jak dobre są produkowane przez stacje filmy. Również spot ma wszystko to, co powinna zawierać każda dobra produkcja: genialny scenariusz, zaskakujące zwroty akcji, świetną muzykę, doskonałe kreacje aktorskie, efekty specjalne. Dostarcza nam również wielu emocji i powoduje, że na twarzach oglądających pojawia się duży uśmiech.

Ciekawym zabiegiem było wsparcie reklamy telewizyjnej działaniami z zakresu media relations, w ramach których w mediach pojawiły się prawdziwe wywiady z uroczym Paulem Bearmanem.

 

Karolina Potempa

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.

Masz świadomość czym i jak ważny dla Twojej firmy lub instytucji jest PR, jesteś po pierwszym kontakcie z przedstawicielami agencji i zaczynasz czuć, że w Twojej głowie rodzą się kolejne pytania. Tak, to właściwy moment, by je zadać. A jeśli masz wątpliwości, czy o czymś istotnym nie zapomniałeś, zapoznaj się z naszą listą.

Influencer marketing – czy warto?

Youtuberzy, instagramerzy, tiktokerzy, przedstawiciele świata sportu, mody i kultury. Celebryci, uczestnicy kolejnych edycji reality show, byłe żony obecnych mężów gwiazd. Mikro- i nano- influencerzy… Wydaje się, że grono osób posiadających predyspozycje i zasięgi, by zostać ambasadorem Twojej marki, jest nieograniczone. Jak wybrać te, z którymi faktycznie warto nawiązać współpracę? Korzystając z własnych doświadczeń podpowiadamy, na co warto zwrócić uwagę dokonując takiego wyboru.