Genialny znawca filmu w reklamie Canal+

Canal + zaskoczył swoich francuskich widzów reklamą ze znakomitym znawcą filmu, Paulem Bearman, który opowiada o swojej pasji do kina i wszystkim,  co wiąże się  z robieniem dobrych filmów. Nic w tym nadzwyczajnego? A czy mówiłam już, że Paul to niedźwiedź?

Spot reklamowy przenosi nas na plan filmu, gdzie Paul Bearman zabiera nas w ekscytującą podróż pokazującą, jak robi się wielkie produkcje. Paul doradza aktorom, scenografom, pisze scenariusze i jeszcze dyryguje własną orkiestrą. To jeden z tych  „gości od wszystkiego”, którego śmiało można by nazwać człowiekiem renesansu, gdyby człowiekiem był. 🙂

Skąd, charyzmatyczny, pełen pasji, kreatywny i uwielbiany przez ekipę, Paul Bearman ma wiedzę na temat każdej dziedziny kinematografii i gdzie się tego wszystkiego nauczył?  Odpowiedź przynosi nam zakończenie spotu:

Reklama Canal+ powstała w ramach kampanii, której celem było podkreślenie, jak dobre są produkowane przez stacje filmy. Również spot ma wszystko to, co powinna zawierać każda dobra produkcja: genialny scenariusz, zaskakujące zwroty akcji, świetną muzykę, doskonałe kreacje aktorskie, efekty specjalne. Dostarcza nam również wielu emocji i powoduje, że na twarzach oglądających pojawia się duży uśmiech.

Ciekawym zabiegiem było wsparcie reklamy telewizyjnej działaniami z zakresu media relations, w ramach których w mediach pojawiły się prawdziwe wywiady z uroczym Paulem Bearmanem.

 

Karolina Potempa

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.