Logo Planet Partners – Kolor

Genialny znawca filmu w reklamie Canal+

Canal + zaskoczył swoich francuskich widzów reklamą ze znakomitym znawcą filmu, Paulem Bearman, który opowiada o swojej pasji do kina i wszystkim,  co wiąże się  z robieniem dobrych filmów. Nic w tym nadzwyczajnego? A czy mówiłam już, że Paul to niedźwiedź?

Spot reklamowy przenosi nas na plan filmu, gdzie Paul Bearman zabiera nas w ekscytującą podróż pokazującą, jak robi się wielkie produkcje. Paul doradza aktorom, scenografom, pisze scenariusze i jeszcze dyryguje własną orkiestrą. To jeden z tych  „gości od wszystkiego”, którego śmiało można by nazwać człowiekiem renesansu, gdyby człowiekiem był. 🙂

Skąd, charyzmatyczny, pełen pasji, kreatywny i uwielbiany przez ekipę, Paul Bearman ma wiedzę na temat każdej dziedziny kinematografii i gdzie się tego wszystkiego nauczył?  Odpowiedź przynosi nam zakończenie spotu:

Reklama Canal+ powstała w ramach kampanii, której celem było podkreślenie, jak dobre są produkowane przez stacje filmy. Również spot ma wszystko to, co powinna zawierać każda dobra produkcja: genialny scenariusz, zaskakujące zwroty akcji, świetną muzykę, doskonałe kreacje aktorskie, efekty specjalne. Dostarcza nam również wielu emocji i powoduje, że na twarzach oglądających pojawia się duży uśmiech.

Ciekawym zabiegiem było wsparcie reklamy telewizyjnej działaniami z zakresu media relations, w ramach których w mediach pojawiły się prawdziwe wywiady z uroczym Paulem Bearmanem.

 

Karolina Potempa

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?