Genialny znawca filmu w reklamie Canal+

Canal + zaskoczył swoich francuskich widzów reklamą ze znakomitym znawcą filmu, Paulem Bearman, który opowiada o swojej pasji do kina i wszystkim,  co wiąże się  z robieniem dobrych filmów. Nic w tym nadzwyczajnego? A czy mówiłam już, że Paul to niedźwiedź?

Spot reklamowy przenosi nas na plan filmu, gdzie Paul Bearman zabiera nas w ekscytującą podróż pokazującą, jak robi się wielkie produkcje. Paul doradza aktorom, scenografom, pisze scenariusze i jeszcze dyryguje własną orkiestrą. To jeden z tych  „gości od wszystkiego”, którego śmiało można by nazwać człowiekiem renesansu, gdyby człowiekiem był. 🙂

Skąd, charyzmatyczny, pełen pasji, kreatywny i uwielbiany przez ekipę, Paul Bearman ma wiedzę na temat każdej dziedziny kinematografii i gdzie się tego wszystkiego nauczył?  Odpowiedź przynosi nam zakończenie spotu:

Reklama Canal+ powstała w ramach kampanii, której celem było podkreślenie, jak dobre są produkowane przez stacje filmy. Również spot ma wszystko to, co powinna zawierać każda dobra produkcja: genialny scenariusz, zaskakujące zwroty akcji, świetną muzykę, doskonałe kreacje aktorskie, efekty specjalne. Dostarcza nam również wielu emocji i powoduje, że na twarzach oglądających pojawia się duży uśmiech.

Ciekawym zabiegiem było wsparcie reklamy telewizyjnej działaniami z zakresu media relations, w ramach których w mediach pojawiły się prawdziwe wywiady z uroczym Paulem Bearmanem.

 

Karolina Potempa

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.