Rozwijaj wizerunek wyważonego eksperta

w sektorze defense

Komunikacja w przemyśle zbrojeniowym jest często obostrzona szczególnymi zasadami, wymogami i wyjątkami od reguły. Ale kompetentnie prowadzona wpływa pozytywnie na sukces biznesowy oraz reputację całej branży.

Coraz większe potrzeby i wydatki

Szacunki podają, że obecne nakłady na zbrojenie są większe o 60 proc. niż w okresie zimnej wojny. W 2023 roku Polska planuje wydać na obronę najwięcej procent PKB ze wszystkich krajów NATO, ale inne państwa członkowskie nie pozostają w tyle. Cały rynek zbrojeniowy na świecie wzrósł o 100 mld dolarów w ciągu jednego roku i dotyczy to nie tylko przedsiębiorstw produkujących sprzęt czy maszyny, ale również tych, które dostarczają infrastrukturę czy rozwiązania IT.

Firmy z branży defense to wzmożone zainteresowanie powinno cieszyć, ale pociąga ono za sobą również szereg wyzwań: jak opowiadać o swojej działalności w sposób poważny i bezstronny, jak znaleźć dla siebie niszę i odróżnić się na tle branży, a także jak zbudować pozycję pozwalającą na skuteczne konkurowanie ze spółkami Skarbu Państwa i wygrywanie przetargów.

16,6 mld dol

wydała Polska na zakupy wojskowe w 2022 roku

20.

miejsce, jakie zajmuje Polska w rankingu potencjału militarnego 145 wojsk z całego świata

Źródła: Międzynarodowy Instytut Badań nad Pokojem w Sztokholmie (SIPRI) / 2023 Military Strength Ranking by Global Firepower

Jak podejmować w komunikacji

wrażliwe i kontrowersyjne tematy?

Czy da się rozwijać

relacje z mediami bez odkrywania tajemnic firmy?

Jak wyróżnić się na rynku,

na którym konkurencja rośnie bardzo szybko?

Wiemy, jak to zrobić!

Mając wieloletnie doświadczenie w pracy z organizacjami z sektora militarnego dobrze wiemy, jak ważne jest prowadzenie komunikacji w sposób rzetelny, empatyczny i wyważony. W naszych działaniach stawiamy na rozwijanie wizerunku eksperckiego specjalistów marki (thought leadership i personal branding), tworzenie wysokiej jakości specjalistycznych treści wspierających aktywności sprzedażowe (content marketing), a także stałą obecność w kanałach komunikacyjnych, w których znajdują się odbiorcy i potencjalni klienci firmy (poprzez media relations oraz działania w social mediach, z naciskiem na kanały LinkedIn i X). Służymy także wsparciem w zakresie zarządzania kryzysowego oraz przygotowania ekspertów do wystąpień publicznych, w tym tych w mediach.

Rzetelna komunikacja ekspercka

przyciąga uwagę i wzbudza zaufanie do marki

Budowa wizerunku lidera opinii

Kształtuj obowiązującą narrację w mediach dzieląc się wiedzą, edukując i wpływając na podejmowane tematy.

Wzrost znajomości marki u decydentów

Wzmacniaj swoje szanse na start i wygraną w przetargach państwowych dotyczących zakupów zbrojeniowych.

Zwiększaj przewagę konkurencyjną

Zapewnij swojej firmie należyte miejsce w przestrzeni publicznej budując rozpoznawalność, zanim zrobi to konkurencja.

Zaufaj specjalistom

Zaufaj Planet Partners

W działaniach PR-owych nie ulegamy gładkim słówkom i propagandowym tezom. Nasz zespół tworzą doświadczeni konsultanci, którzy na bieżąco śledzą trendy i najbardziej wartościowe kanały dotarcia do odbiorców. Pomaga nam w tym bycie blisko naszych klientów. Bacznie obserwujemy ich otoczenie – nie tylko to gospodarcze, polityczne i społeczne, ale także bliskie środowisko rynkowe, w tym działania konkurencji. Dzięki temu jesteśmy w stanie budować precyzyjną komunikację w duchu data driven, która oprócz wartości wizerunkowych realizuje konkretne cele biznesowe naszych klientów.

Zostaw nam swój adres email

Skontaktujemy się z Tobą i udowodnimy Ci, że znamy się na rzeczy