Redukcje budżetów, zwolnienia pracowników i walka o specjalistów na pozycjach seniorskich to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi obecnie stoją menedżerowie z branży IT. Odkryj, jak skuteczna komunikacja wewnętrzna, profesjonalne wsparcie i działania z zakresu Employer Branding mogą pomóc Twojej firmie w niepewnych czasach.
Obszar IT zawsze był wyjątkowo podatny na zawirowania wynikające z szybkiego rozwoju technologicznego oraz zmieniających się trendów. Choć raporty rynku pracy wciąż wskazują na wysokie zapotrzebowanie na kandydatów z kompetencjami w obszarze nowych technologii, branża IT stoi obecnie w obliczu nowych wyzwań. Te dotykają zarówno początkujących specjalistów, jak i pracowników działów nietechnicznych, w tym HR, marketingu czy administracji.
Aktualnie mamy do czynienia z dynamicznym i niepewnym otoczeniem, które nakłada na pracodawców konieczność utrzymania ciągłej inicjatywy i skoncentrowanej komunikacji wewnętrznej z pracownikami zapobiegając spadkowi ich motywacji i zaangażowania. Zaniedbanie tego aspektu grozi ryzykiem utraty nie tylko pracowników i potencjalnych kandydatów, lecz także nadszarpnięciem zaufania klientów.