Mamy podwójne złoto!

[:pl]Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię „Świętokrzyskie czaruje”. Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami :)[:en]

Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię "Świętokrzyskie czaruje". Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami 🙂
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.