Mamy podwójne złoto!

[:pl]Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię „Świętokrzyskie czaruje”. Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami :)[:en]

Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię "Świętokrzyskie czaruje". Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami 🙂
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.