Mamy podwójne złoto!

[:pl]Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię „Świętokrzyskie czaruje”. Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami :)[:en]

Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię "Świętokrzyskie czaruje". Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami 🙂
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Technologie podwójnego zastosowania w sektorze kosmicznym stają się jednym z kluczowych tematów współczesnej debaty o bezpieczeństwie i odpowiedzialności. Rozwiązania wykorzystywane zarówno w celach cywilnych, jak i wojskowych, zacierają granicę między światem nauki a obronności. Jak w tej rzeczywistości prowadzić komunikację opartą na transparentności i zaufaniu?

Sektor kosmiczny charakteryzuje się wyjątkową dynamicznością. Technologie przeznaczone do eksploracji przestrzeni pozaziemskiej rozwijają się w zawrotnym tempie, zaś margines błędu jest minimalny. Każda operacja, do której należy start rakiety nośnej, test napędu rakiety lub manewr satelity to działanie obarczone ryzykiem, które nie kończy się w momencie awarii. Jak więc przygotować się do komunikacji kryzysowej, by sprostać unikalnym wyzwaniom sektora kosmicznego?

„Ta kobieta upiekła chałkonia ale nikt jej nie pogratulował” – zaczęło się od grafiki przedstawiającej kobietę w fartuchu stojącą przy olbrzymim wypieku z chałki o kształcie konia na profilu „Polska w dużych dawkach”.