Mamy podwójne złoto!

[:pl]Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię „Świętokrzyskie czaruje”. Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami :)[:en]

Województwo Świętokrzyskie zdobyło Grand Prix Festiwalu Miast i Regionów w kategorii DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA. Uznanie jury zyskał całokształt działań promocyjnych regionu, z których za najważniejsze uznano kampanię "Świętokrzyskie czaruje". Kampanię tę, na zlecenie Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego, mamy przyjemność realizować od 2009 roku i właśnie zainaugurowaliśmy jej drugi etap.

W kategorii EVENT, zwyciężył StarForce 2009. Imprezę, o której oprawę medialną zadbaliśmy, zorganizowała Kujawsko-Pomorska Regionalnej Organizacji Turystycznej i Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z okazji 30-lecia Gwiezdnych Wojen w Polsce.

Dumni z wyróżnień oświadczamy, iż nie zamierzamy spocząć na laurach. Wręcz przeciwnie – podnosimy poprzeczkę! I niech Moc nadal będzie z nami 🙂
 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

W piątek, 19 lipca, globalna awaria systemów Microsoft przyciągnęła uwagę całego świata. Przyczyną problemu był błąd w aktualizacji oprogramowania antywirusowego CrowdStrike, który spowodował trudności w dostępie do usług chmurowych, programów Office 365 oraz innych kluczowych systemów. Sprawdzamy, jak komunikacyjnie poradziły sobie firmy dotknięte awarią i te, które ją spowodowały.

Generacja Z to pierwsze pokolenie wychowane we w pełni cyfrowym świecie. Charakteryzuje się unikalnym podejściem do komunikacji, informacji i interakcji z markami. Jak więc wygląda PR jej oczami i jakie strategie powinny przyjąć firmy, aby spełnić jej oczekiwania?