Międzynarodowy Rok Astronomii 2009

[:pl]Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji „100 godzin astronomii”, podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:en]

Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji "100 godzin astronomii", podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

W piątek, 19 lipca, globalna awaria systemów Microsoft przyciągnęła uwagę całego świata. Przyczyną problemu był błąd w aktualizacji oprogramowania antywirusowego CrowdStrike, który spowodował trudności w dostępie do usług chmurowych, programów Office 365 oraz innych kluczowych systemów. Sprawdzamy, jak komunikacyjnie poradziły sobie firmy dotknięte awarią i te, które ją spowodowały.

Generacja Z to pierwsze pokolenie wychowane we w pełni cyfrowym świecie. Charakteryzuje się unikalnym podejściem do komunikacji, informacji i interakcji z markami. Jak więc wygląda PR jej oczami i jakie strategie powinny przyjąć firmy, aby spełnić jej oczekiwania?