Międzynarodowy Rok Astronomii 2009

[:pl]Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji „100 godzin astronomii”, podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:en]

Tak zaczęła się wielka przygoda ludzkości, która trwa do dziś. Międzynarodowy Rok Astronomii 2009 (MRA 2009) został zaproponowany przez Międzynarodową Unię Astronomiczną, poparty przez UNESCO oraz formalnie przegłosowany przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Blisko 135 krajów (w tym również Polska) zaplanowało szereg imprez i wydarzeń, które będą się odbywać przez cały rok.

Nasza agencja również włącza się w tę akcję, współorganizując m.in. happening Dogonić Kosmos w Jaśle. Będziemy także uczestniczyć w kwietniowej akcji "100 godzin astronomii", podczas której na całym świecie, odbędą się pokazy nieba na żywo z obserwatoriów (2 – 5 kwietnia 2009 r.).

W cykl akcji włączymy również nasze obecne projekty, czyli łazika marsjańskiego Skarabeusz oraz przygotowywaną koncepcję bazy marsjańskiej pod Toruniem.

A oto oficjalny zwiastun akcji:

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Ostatnie kilka lat w sieci nieprzerwanie mija pod ogromnym i migoczącym na wszystkie możliwe kolory znakiem influencerów. Internetowi celebryci szturmem wdarli się w grono obserwowanych przez nas osób. Z biegiem czasu ich potencjał wizerunkowy i sprzedażowy doceniły również marki coraz częściej decydując się na współpracę z twórcami contentu. Czego możemy spodziewać się po treściach sponsorowanych w najbliższych miesiącach?  

Eventy online na stałe zagościły już w świecie marketingu i biznesu. Ta niezbędna w okresie pandemicznych zakazów forma spotkań otworzyła nowe możliwości oraz zadziwiła naprawdę dobrym dotarciem. Organizacja wydarzenia w wirtualnym świecie nie uprościła jednak organizatorom pracy. Niezależnie od tego, czy planujemy wyjazd na karaibską plażę, czy przenosimy na nią uczestników jedynie wirtualnie – wszystko wymaga dokładnego zaplanowania, sprawdzenia i wdrożenia.