Logo Planet Partners – Kolor

Na planie filmowym TVNu

[:pl]Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.”[:en]

Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?