Na planie filmowym TVNu

[:pl]Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.”[:en]

Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.