Na planie filmowym TVNu

[:pl]Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.”[:en]

Produkcja filmu reklamowego, to część kampanii promocyjnej Świętokrzyskiego, w której czynnie uczestniczymy, wspierając Regionalną Organizację Turystyczną kreatywnymi pomysłami. Od początku bardzo zaangażowaliśmy się w produkcję spotu i filmu reklamowego.

Towarzysząc ekipie TVN’u do późnych godzin wieczornych mogliśmy podglądać na żywo, jak nasze sugestie zamieniają się klatka za klatką w niesamowite obrazy. Nie zabrakło nas także w samym spocie. Wystarczy dobrze się przyjrzeć, aby znaleźć nasze twarze na ekranach telewizorów w dniu emisji filmu.

Mamy nadzieję, że dzięki TVN’owi i naszym pomysłom, Świętokrzyskie stanie się miejscem chętnie odwiedzanym w weekend. Chcemy, by coraz więcej ludzi wyrażało się podobnie do dziennikarki miesięcznika „Press” Magdaleny Gryn, która między jednym kęsem, a drugim mówiła, że wycieczka w Świętokrzyskie jest warta każdych pieniędzy, a „kotlety z bizona w Kurozwękach to niebo w gębie.

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

W piątek, 19 lipca, globalna awaria systemów Microsoft przyciągnęła uwagę całego świata. Przyczyną problemu był błąd w aktualizacji oprogramowania antywirusowego CrowdStrike, który spowodował trudności w dostępie do usług chmurowych, programów Office 365 oraz innych kluczowych systemów. Sprawdzamy, jak komunikacyjnie poradziły sobie firmy dotknięte awarią i te, które ją spowodowały.

Generacja Z to pierwsze pokolenie wychowane we w pełni cyfrowym świecie. Charakteryzuje się unikalnym podejściem do komunikacji, informacji i interakcji z markami. Jak więc wygląda PR jej oczami i jakie strategie powinny przyjąć firmy, aby spełnić jej oczekiwania?