To w media relations podstawa. Komunikaty prasowe pozwalają dziennikarzom zapoznać się z informacjami na temat najnowszych osiągnięć firmy, pokazać jej ofertę, a w sytuacjach kryzysowych w proaktywny sposób przedstawić własne stanowisko.
Informacje prasowe to często pierwsze zetknięcie dziennikarza z marką, dlatego dbamy, aby dystrybuowane przez nas materiały były najwyższej jakości i dostarczały mediom merytorycznych, wartościowych informacji.
Niezawodnym sposobem na zbudowanie silnego wizerunku firmy są wystąpienia jej reprezentantów w telewizji, radiu, a także wywiady w gazetach i komentarze oraz artykuły eksperckie. Tego typu działania pozwalają nam dotrzeć do szerokiej publiczności nie tylko z informacją o istnieniu firmy, ale przede wszystkim szeroko zaprezentować jej ofertę i pokazać ekspertyzę jej przedstawicieli.
Dla naszych Klientów aranżujemy wystąpienia w precyzyjnie wyselekcjonowanych mediach: telewizji, radiu, gazetach czy na kanałach prowadzonych przez liderów opinii, jak YouTube i podcasty. Wspieramy ich w przygotowaniu do rozmowy, w razie potrzeby w jej trakcie, a także w procesie autoryzacji i publikacji wywiadu.
We współpracy z Klientami przygotowujemy też materiały eksperckie: artykuły i komentarze, zarówno na prośbę mediów, jak i te do proaktywnej aranżacji. Wspólnie szukamy najbardziej aktualnych tematów i interesujących aspektów działalności firmy, z którymi wychodzimy do mediów.
Najczęściej kojarzone z konferencjami prasowymi, ale na nich przecież się nie kończy. Śniadania prasowe, warsztaty, sesje Q&A z ekspertami firmy, szkolenia produktowe czy wspólne wyjazdy na terenie Polski i innych krajów – organizujemy spotkania z dziennikarzami w najróżniejszych, często kreatywnych formach. W trakcie pandemii z sukcesem prowadziliśmy konferencje prasowe w przestrzeni wirtualnej zapraszając dziennikarzy na obiad dostarczony wprost pod ich drzwi.
Spotkanie z dziennikarzami to doskonała okazja, by nawiązać z nimi bliskie relacje i zapisać się w ich pamięci, ale też, by dokładnie przedstawić Twoją firmę i produkt, i wyjaśnić wszelkie potencjalne wątpliwości.
Niektóre okazje wymagają, aby wysłać do mediów coś więcej niż samą informację prasową. Aby zainteresować dziennikarzy tematem nowego produktu, ważnej rocznicy czy sukcesu przygotowujemy dla naszych Klientów paczki PR i wysyłki kreatywne. Wysyłaliśmy już między innymi kosmiczne soki, celebrujące dostarczenie urządzeń do misji JUICE, probówki pełne „marsjańskiej” gleby czy próbki ekologicznych wykładzin. Co możemy przygotować dla Ciebie?
Organizujemy też wysyłki produktowe, o których wysoką jakość i spójność z wizerunkiem każdorazowo dbamy.