Obsługa komunikacyjna

Powrót do oferty

Efektywne prowadzenie zintegrowanej komunikacji w firmie być jeszcze skuteczniejsze jeśli realizuje się bieżące zadania i rozwiązuje ważne problemy we współpracy z doświadczonymi partnerami.

Warto mieć zaufany zespół konsultantów, który na bieżąco może rekomendować rozwiązania w obszarze komunikacji marketingowej i wizerunku. W ramach tego obszaru oferujemy Państwu następujące usługi:

W ramach naszego doradztwa oferujemy następujące usługi

Public Relations

  •  wsparcie strategiczne i kreatywne w ramach bieżących działań PR
  • opracowanie matrycy rekomendowanych narzędzi i kanałów komunikacyjnych
  • wsparcie komunikacyjne dla prowadzonych akcji marketingowych firmy
  • mapping dziennikarzy
  • prowadzenie kompleksowych działań media relations
  • akcje w social mediach
  • eventy PR (spotkania prasowe, konferencje, otwarcia)
  • mierzalność efektów PR na podstawie dedykowanych wskaźników KPI- raportowanie efektów działań PR
  • stały monitoring mediów

Kampanie komunikacyjne

  • kompleksowe przygotowanie i realizacja różnego typu kampanii komunikacyjnych zgodnych ze strategią firmy (kampanie o charakterze produktowym, jak i kampanie nastawione na osiągniecie określonego efektu społecznego)
  • opracowanie pomysłów kreatywnych do kampanii wraz z rekomendacją kanałów komunikacji
  • mapping i współpraca z blogerami oraz influencerami
  • rekomendacja i współpraca z ambasadorami i liderami opinii
  • planowanie i zakup mediów (analiza konsumpcji mediów przez grupę docelową, wybór kanałów komunikacji, rekomendacja form dotarcia, zbudowania harmonogramu i podziału budżetu na poszczególne media

Content marketing

  • prowadzenie blogów firmowych (przygotowywanie treści, plan emisji, plan promocji treści)
  • social media (rekomendacje działań, przygotowywanie treści, plan emisji, monitoring)
  • opracowanie raportów branżowych, rynkowych oraz trendbooków
  • przygotowanie i realizacja kampanii reklamowych, w tym planowanie i zakup mediów

Wydarzenia

  • przygotowanie pomysłów i rozwiązań kreatywnych do danego wydarzenia
  • planowanie i kompleksowa realizacja wydarzeń, w tym prowadzenie (speaker) i obsługa organizacyjna
  • promocja wydarzenia (plan działań, kanały komunikacji, kompleksowe nagłośnienie wydarzeń w mediach)

Przykładowe realizacje z: Obsługa komunikacji