Strategia i doradztwo

Powrót do oferty

Skuteczne planowanie strategiczne, które powinno uwzględniać cele biznesowe podmiotu musi się opierać zawsze na kompleksowej ocenie sytuacji wyjściowej.

Prawidłowa i całościowa analiza danych umożliwia efektywne zaprojektowanie podstaw strategicznych dla marki, tożsamości firmowej czy przygotowanie programu zintegrowanej komunikacji marketingowej. W ramach naszego doradztwa oferujemy następujące usługi:

W ramach naszego doradztwa oferujemy następujące usługi

Audyty

  • przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej w formie audytu komunikacyjnego, z wykorzystaniem autorskich narzędzi i metodologii
  • przygotowanie raportów monitoringu mediów i social mediów (statystyki i wydźwięki publikacji, jakościowa analiza wyników, opinie eksperckie)
  • badanie systemów tożsamości firm i instytucji (systemy identyfikacji wizualnej, język komunikacji)
  • przygotowanie wytycznych eksperckich do dalszego zarządzania komunikacją marki/firmy

Data-driven communication

  • analityka kampanii komunikacyjnych (także analiza konkurencji)
  • komunikacja danych
  • planowanie i optymalizacja kampanii w oparciu o dane
  • wsparcie strategiczne w przygotowaniu buyer persona i communication persona

Raporty rynkowe

  • opracowanie marketingowych raportów branżowych (wizerunek, sposoby komunikacji, case studies)
  • opracowanie merytoryczne i graficzne trendbooków (identyfikacja trendów i tendencji w danej branży wraz z komentarzami ekspertów i liderów opinii)
  • przygotowanie opinii eksperckich w strategicznych obszarach komunikacji firm i instytucji

Strategia komunikacji

  • planowanie strategii dla nowych marek (podstawy marki – esencja, big idea, komunikaty kluczowe; projektowanie tożsamości: nazewnictwo dla marki i system identyfikacji wizualnej; insighty i pozycjonowanie marki; komunikacja marki)
  • rebranding marek (repozycjonowanie, zmiana tożsamości, nowa komunikacja)
  • przygotowywanie strategii i programów komunikacji (cele sprzedażowe i wizerunkowe, grupy docelowe w komunikacji, narzędzia i kanały komunikacji, budżet, media plan, program wdrożeniowy)

Komunikacja międzynarodowa

  • planowanie obecności komunikacyjnej marek na rynkach zagranicznych
  • opracowanie planów komunikacji międzynarodowej we współpracy z lokalnymi agencjami należącymi do sieci GlobalCOM, działającymi na  zasadzie naszych oddziałów
  • koordynowanie projektów realizowanych równocześnie na wielu rynkach przez różne agencje (lokalne), bądź działy marketingu/przedstawicielstwa naszych Klientów
  • wsparcie komunikacyjne dla Klientów polskich planujących ekspansję zagraniczną:

Treningi medialne

  • planowanie osobistych strategii wizerunkowych menedżerów wraz z warsztatami wdrożeniowymi
  • szkolenia medialne od podstaw
  • praktyczne przygotowanie kluczowych osób w firmie do wystąpień publicznych (praca z kamerą, opanowanie stresu)
  • trening prezentacji przed audytoriami

Doradztwo komunikacyjne

  • bieżące wsparcie w podejmowaniu decyzji w zakresie prowadzonej komunikacji
  • bieżące rekomendacje mediowe (zakres, grupy docelowe budżet)
  • doradztwo w kreacji treści
  • mapping influencerów i liderów opinii

Przykładowe realizacje z: Strategia i doradztwo