Skuteczne planowanie strategiczne, które powinno uwzględniać cele biznesowe podmiotu musi się opierać zawsze na kompleksowej ocenie sytuacji wyjściowej.
Strategia i doradztwo
Powrót do ofertyOferujemy następujące usługi:
Audyty
- przeprowadzenie analizy sytuacji wyjściowej w formie audytu komunikacyjnego, z wykorzystaniem autorskich narzędzi i metodologii
- przygotowanie raportów monitoringu mediów i social mediów (statystyki i wydźwięki publikacji, jakościowa analiza wyników, opinie eksperckie)
- badanie systemów tożsamości firm i instytucji (systemy identyfikacji wizualnej, język komunikacji)
- przygotowanie wytycznych eksperckich do dalszego zarządzania komunikacją marki/firmy
Data-driven communication
- analityka kampanii komunikacyjnych (także analiza konkurencji)
- komunikacja danych
- planowanie i optymalizacja kampanii w oparciu o dane
- wsparcie strategiczne w przygotowaniu buyer persona i communication persona
Raporty rynkowe
- opracowanie marketingowych raportów branżowych (wizerunek, sposoby komunikacji, case studies)
- opracowanie merytoryczne i graficzne trendbooków (identyfikacja trendów i tendencji w danej branży wraz z komentarzami ekspertów i liderów opinii)
- przygotowanie opinii eksperckich w strategicznych obszarach komunikacji firm i instytucji
Strategia komunikacji
- planowanie strategii dla nowych marek (podstawy marki – esencja, big idea, komunikaty kluczowe; projektowanie tożsamości: nazewnictwo dla marki i system identyfikacji wizualnej; insighty i pozycjonowanie marki; komunikacja marki)
- rebranding marek (repozycjonowanie, zmiana tożsamości, nowa komunikacja)
- przygotowywanie strategii i programów komunikacji (cele sprzedażowe i wizerunkowe, grupy docelowe w komunikacji, narzędzia i kanały komunikacji, budżet, media plan, program wdrożeniowy)
Komunikacja międzynarodowa
- planowanie obecności komunikacyjnej marek na rynkach zagranicznych
- opracowanie planów komunikacji międzynarodowej we współpracy z lokalnymi agencjami należącymi do sieci GlobalCOM, działającymi na zasadzie naszych oddziałów
- koordynowanie projektów realizowanych równocześnie na wielu rynkach przez różne agencje (lokalne), bądź działy marketingu/przedstawicielstwa naszych Klientów
- wsparcie komunikacyjne dla Klientów polskich planujących ekspansję zagraniczną:
Treningi medialne
- planowanie osobistych strategii wizerunkowych menedżerów wraz z warsztatami wdrożeniowymi
- szkolenia medialne od podstaw
- praktyczne przygotowanie kluczowych osób w firmie do wystąpień publicznych (praca z kamerą, opanowanie stresu)
- trening prezentacji przed audytoriami
Doradztwo komunikacyjne
- bieżące wsparcie w podejmowaniu decyzji w zakresie prowadzonej komunikacji
- bieżące rekomendacje mediowe (zakres, grupy docelowe budżet)
- doradztwo w kreacji treści
- mapping influencerów i liderów opinii