STRATEGIA I DORADZTWO

Raporty i analityka

Raporty i analizy na potrzeby wewnętrzne Twojej firmy

W Planet Partners zajmiemy się analizą komunikacji konkurencji, przeprowadzimy audyt komunikacji Twojej firmy, przygotujemy raport dotyczący najskuteczniejszych narzędzi marketingowych dla Twojej branży.

Tego typu narzędzia analityczno-doradcze są niezbędne, aby Twoja firma i dział marketingu:

  • skutecznie konkurowały na rynku,
  • unikały błędów i lepiej dopasowały strategię do potrzeb klientów,
  • optymalizowały budżety marketingowe,
  • zwiększyły efektywność sprzedażową.

Co możemy zrobić dla Twojej firmy?

Identyfikacja mocnych i słabych stron konkurencji

Chcesz wiedzieć, co działa, a co się nie sprawdza? Analiza komunikacji konkurencji z rynkiem pozwala na zrozumienie jej strategii. Możemy dzięki temu określić, które działania są skuteczne, a które mogą być nieefektywne.

Budowanie przewagi konkurencyjnej

Bądź o krok przed konkurencją! Śledzenie trendów i zmian w komunikacji na różnych rynkach w Twojej branży oraz w strategii komunikacyjnej konkurentów pomoże Twojej firmie dostosować kierunki komunikacji, zanim rynek przesyci się określonym przekazem.

Monitorowanie rynkowego pozycjonowania

Analiza komunikacji konkurencji daje wgląd w to, jak inni pozycjonują swoje marki i produkty na rynku. Jeśli konkurencja kładzie nacisk na niskie ceny, Twoja firma może skoncentrować się na jakości, innowacyjności lub obsłudze klienta. Znajdź swoje miejsce na rynku, poprzez oferowanie unikalnej propozycji wartości!

Ocena spójności i efektywności komunikacji Twojej marki

Audyt komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej pozwoli ocenić, czy wszystkie kanały przekazują spójny wizerunek firmy i realizują określone cele. Nasi eksperci pomogą wykryć obszary, w których komunikacja może być nieefektywna lub wręcz nieodpowiednia. Mogą to być niedopasowane przekazy, błędy w kanałach komunikacji czy słabe zaangażowanie odbiorców. Identyfikacja takich problemów umożliwia wprowadzenie usprawnień, które podniosą efektywność komunikacji.

Optymalizacja budżetu

Analizy pozwalają na optymalizację budżetu marketingowego i skoncentrowanie działań na najbardziej efektywnych rozwiązaniach.

Dostosowanie do zmieniających się warunków rynkowych

Rynek oraz preferencje klientów nieustannie się zmieniają. Regularne audyty komunikacji pomogą Twojej firmie nadążyć za tymi zmianami, dostosowując przekaz i narzędzia komunikacyjne do nowych wyzwań oraz oczekiwań odbiorców.

Dowiedz się więcej o audycie komunikacyjnym.

Opracujemy raport na potrzeby Twojej marki.

Raporty i analizy na potrzeby komunikacji

Jak możesz wesprzeć swoich potencjalnych klientów w procesie zakupowym? I co skłania kupujących do wydawania więcej?

Jak dowodzi raport Gartnera – kluczem może być umożliwienie im samodzielnego zdobywania wiedzy. Kiedy kupujący B2B ma okazję zatrzymać się i lepiej zrozumieć, czego potrzebuje, aby osiągnąć zakładane cele, jest o 147% bardziej prawdopodobne, że wyda większy budżet niż pierwotnie zakładał.

Nic dziwnego, że content marketing odgrywa kluczową rolę w komunikacji B2B, wspierając nabywców na różnych etapach podejmowania decyzji i dostarczając im użytecznych informacji. Blisko połowa amerykańskich CMO planuje zwiększenie budżetów content marketingowych w 2025 roku (wg Content Marketing Institute).

0 %
zakupów B2B

jest napędzanych przez zmiany w organizacji (takie jak transformacja cyfrowa lub zmiany operacyjne) wg raportu Gartnera (2023).

0 %
nabywców B2B

twierdzi, że liczba zmian w ich organizacji jest przytłaczająca.

Chcesz upewnić swoich klientów, że Twoje rozwiązanie jest najlepsze, a Twoja firma najbardziej wiarygodnym partnerem?

Eksperci Planet Partners opracują: Raporty branżowe – Trendbooki – Raporty Oddziaływania Społecznego – White Papers

Raport branżowy

Kompleksowe opracowanie dotyczące specyficznej branży lub rynku, które analizuje aktualne trendy, wyzwania i prognozy na przyszłość. Raporty branżowe bazują na danych z badań, analizy konkurencji oraz opinii ekspertów. Są cennym źródłem informacji dla firm, które chcą lepiej zrozumieć rynek i podejmować świadome decyzje biznesowe. Im bardziej unikatowe informacje zawierają, tym większa jest ich wartość – również dla mediów.

Trendbook

To publikacja skupiająca się na kluczowych trendach wpływających na daną branżę lub rynek. Lektura Trendbooka daje pewien wgląd w przyszłość i pomaga przewidzieć zmiany w zachowaniach konsumentów oraz rozwój technologii. Tego typu publikacje pozycjonują firmę jako innowacyjną i patrzącą w przyszłość.

White Papers

To opracowania wyjaśniające złożone zagadnienia technologiczne, regulacyjne lub biznesowe w kontekście danej branży. Białe księgi są narzędziem edukacyjnym i marketingowym. Pozycjonują firmę jako lidera i eksperta w branży.

Raport oddziaływania społecznego (Social Impact/Contribution Reports)

Ma na celu przedstawienie wpływu działalności konkretnej organizacji lub firmy na społeczeństwo. Takie raporty są coraz bardziej popularne wśród firm, które kładą nacisk na zrównoważony rozwój, odpowiedzialność społeczną (CSR) i etyczne prowadzenie biznesu.

Więcej o naszych usługach content marketingowych przeczytasz TUTAJ.

Jak wygląda współpraca z nami?

Nawet, jeśli nie jesteś naszym stały Klientem lub nie posiadasz budżetu na stałą obsługę komunikacyjną, możemy zrealizować dla Twojej firmy projekt analityczny lub contentowy!

Umów bezpłatną konsultację, a my:

  • Doradzimy, która publikacja będzie odpowiednia dla Twojej grupy docelowej;
  • Sprawdzimy, czy potrzebujesz audytu komunikacji marki;
  • Pomożemy zdefiniować potrzeby Twoich odbiorców.