Promujemy województwo świętokrzyskie

[:pl]W ramach proponowanych atrakcji, każdy łowca wrażeń będzie mógł przemierzyć Szlak Archeo – Geo, Konny Szlak majora Hubala, wziąć udział w spływie kajakowym Nida Chalange lub niczym Indiana Jones szukać skarbów Sandomierza. Planujemy również rozmowy z firmą, która jest twórcą gry komputerowej The Settlers, w celu zdobycia licencji. Umożliwi to stworzenie specjalnej edycji gry, a jej akcja rozgrywać się będzie Osadzie Średniowiecznej, która powstanie za dwa lata u stóp Świętego Krzyża.

To zaledwie kilka pomysłów jakie przygotowaliśmy dla Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego. Na potrzeby promocji stworzony został również system identyfikacji wizualnej przez współpracującego z nami Rafała Horsztyńskiego z Seven Advertising.

 

Więcej informacji można uzyskać czytając artykuł Promocja naszego województwa ruszy z kopa

 

 

 [:en]

W ramach proponowanych atrakcji, każdy łowca wrażeń będzie mógł przemierzyć Szlak Archeo – Geo, Konny Szlak majora Hubala, wziąć udział w spływie kajakowym Nida Chalange lub niczym Indiana Jones szukać skarbów Sandomierza. Planujemy również rozmowy z firmą, która jest twórcą gry komputerowej The Settlers, w celu zdobycia licencji. Umożliwi to stworzenie specjalnej edycji gry, a jej akcja rozgrywać się będzie Osadzie Średniowiecznej, która powstanie za dwa lata u stóp Świętego Krzyża.

To zaledwie kilka pomysłów jakie przygotowaliśmy dla Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego. Na potrzeby promocji stworzony został również system identyfikacji wizualnej przez współpracującego z nami Rafała Horsztyńskiego z Seven Advertising.

 

Więcej informacji można uzyskać czytając artykuł Promocja naszego województwa ruszy z kopa
 


 

 

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Pracując na stanowiskach kreatywnych, można szybko dostrzec, że w tego typu pracy liczą się nie tylko pomysły, ale także umiejętność efektywnego zarządzania czasem. Dobrze dobrany zestaw narzędzi może przyspieszyć i usprawnić wykonywanie obowiązków każdemu, kto na co dzień zmaga się z tworzeniem treści. W tym artykule przedstawimy kilka niezawodnych rozwiązań, które pozwolą odciążyć Cię od rutynowych zadań i ułatwić Twój codzienny proces projektowania oraz sprawić, że przyszłe ASAPy faktycznie będą realizowane tak szybko, jak to możliwe.

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.