ERC – Strategia komunikacji i międzynarodowa obsługa (m.in. Stevie, Złoty Spinacz)
Międzynarodowe zawody robotów marsjańskich European Rover Challenge, z którymi nasza agencja jest związana od samego początku, to obecnie największa impreza robotyczno-kosmiczna na świecie. Z edycji na edycję swój udział do niej zgłasza coraz więcej uczestników – młodych inżynierów i konstruktorów z całego świata. W tegorocznym finale zmierzyło się ze sobą 35 zespołów z sześciu kontynentów – w tym rekordowa liczba zawodników z Europy. Potencjał i popularność ERC zostały docenione m.in. przez Europejską Agencję Kosmiczną, która stale wspiera ten projekt (także od strony merytorycznej), polski rząd, który uwzględnił je jako cel szczegółowy w Polskiej Strategii Kosmicznej pn. źródła kreowania przyszłych specjalistów dla sektora kosmicznego, a także przez Polską Agencję Kosmiczną, co zaowocowało umieszczeniem ERC w Krajowym Priorytetowym Programie Kosmicznym. Przez wszystkie edycje nasza firma była odpowiedzialna za komunikację projektu w Polsce i na świecie. W kolejnej edycji – 2018 -postanowiliśmy włączyć do komunikacji nowe elementy.