HOTEL KOSSAK – Obsługa komunikacyjna | Planet Partners
Obsługa komunikacji

HOTEL KOSSAK – Obsługa komunikacyjna

Hotel Kossak to czterogwiazdkowy, butikowy hotel w Krakowie, położony nad Wisłą, w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta i Wawel. Oferuje trzy nowoczesne sale konferencyjne, a wraz z nimi funkcjonalne zaplecze, rozwiązania logistyczne i doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju eventów firmowych.

Cele

  • Opracowanie komunikacji B2B w zakresie media relations i content marketingu
  • Budowa wizerunku Hotelu Kossak jako idealnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań biznesowych oraz pozycjonowanie zespołu Hotelu Kossak jako ekspertów i doradców w kwestii produkcji tego rodzaju wydarzeń

Rozwiązanie

  • Opracowanie koncepcji i planu tworzenia cotygodniowych artykułów do Bazy Wiedzy na stronę internetową hotelu (content marketing)
  • Wykorzystywanie mediów społecznościowych do promocji wydarzeń biznesowych
  • Budowa medialnej pozycji eksperckiej zespołu Hotelu Kossak 
  • Wsparcie komunikacji hotelu w mediach społecznościowych – na Twitterze oraz w LinkedIn, z naciskiem na promocję materiałów związanych z branżą MICE
  • Kompleksowe opracowanie i promocja ebooka –  alternatywnego przewodnika po Krakowie pt. „Inaczej w Krakowie” będącego atrakcyjną propozycją spędzania czasu wolnego dla odwiedzających Kraków w ramach krótkich podróży biznesowych, przygotowaną przez Hotel Kossak, w myśl idei wsparcia gości konferencyjnych

Efekty

  • Zbudowanie pozycji eksperckiej Zespołu Hotelu w dziedzinie organizacji wydarzeń biznesowych
  • 24 teksty eksperckich w Bazie Wiedzy Hotelu Kossak, stanowiące wartościowe treści dla potencjalnych klientów i wspierające SEO strony hotelu
  • Alternatywny przewodnik po Krakowie dla gości konferencyjnych – dwujęzyczny ebook, będący pakietem gotowych, niebanalnych rozwiązań dla organizatorów konferencji w Krakowie. Patronat nad wydawnictwem objęło KrakowConventionBureau. 

Hotel Kossak

Przykładowe realizacje z: Obsługa komunikacji