Obsługa komunikacji

HOTEL KOSSAK – Obsługa komunikacyjna

Hotel Kossak to czterogwiazdkowy, luksusowy hotel w Krakowie, położony nad Wisłą, w bezpośrednim sąsiedztwie Starego Miasta i Wawelu. Atutem obiektu jest nowoczesny wystrój wnętrz i urzekający widok na panoramę miasta.Oprócz pełnego zaplecza hotelowego oraz dwóch restauracji cechujących się dużą renomą w mieście, Hotel Kossak dysponuje trzema salami konferencyjnymi, które idealnie nadają się na organizację spotkań biznesowych.

Cele

  • Promocja oferty hotelu wśród klientów biznesowych
  • Budowanie wizerunku Hotelu Kossak jako idealnego miejsca do organizacji konferencji i spotkań biznesowych oraz pozycjonowanie zespołu Hotelu Kossak jako ekspertów i doradców w kwestii produkcji tego rodzaju wydarzeń

Rozwiązanie

  • Opracowanie koncepcji i planu tworzenia cotygodniowych artykułów do Bazy Wiedzy na stronę internetową hotelu (content marketing).
  • Wykorzystywanie mediów społecznościowych do promocji wydarzeń biznesowych
  • Podkreślanie walorów miejsca do podniesienia prestiżuwydarzeń organizowanych w Hotelu Kossak
  • Budowa pozycji eksperckiej zespołu Hotelu Kossak poprzez aranżację materiałów w mediach branżowych (biznesowych, marketingowych orazmzwiązanych z tematyką public relations)
  • Wsparcie komunikacji hotelu w mediach społecznościowych – na Twitterze oraz w LinkedIn, z naciskiem na promocję materiałów związanych z branżą MICE
  • Opracowanie koncepcji, autorstwo i koordynacja składu alternatywnego przewodnika po Krakowie pt. „Inaczej w Krakowie” w formie ebooka, będącego atrakcyjną propozycją spędzania czasu wolnego dla odwiedzających Kraków w ramach krótkich podróży biznesowych, przygotowaną przez Hotel Kossak, w myśl idei wsparcia gości konferencyjnych

Efekty

  • Przygotowanie 24 tekstów eksperckich w Bazie Wiedzy Hotelu Kossak, stanowiących cenną wskazówkę dla wszystkich organizujących różnorodne spotkania biznesowe w Hotelu
  • Zaaranżowanie 9 artykułów w mediach branżowych, pozycjonujących pracowników zespołu jako ekspertów w dziedzinie organizacji wydarzeń biznesowych
  • Przygotowanie alternatywnego przewodnika po Krakowie dla gości konferencyjnych, nad którym patronat objęło KrakowConventionBureau. Wszystkie teksty (oryginalne restauracje, punkty widokowe, sposoby alternatywnego zwiedzania miasta, nietypowa rozrywka) zostały opracowane z myślą o gościach Hotelu Kossak przez zespół agencji. Ebook „Inaczej po Krakowie” ukazał się w dwóch językach – polskim i angielskim
  • Zbudowanie wizerunku hotelu jako doradcy-eksperta w dziedzinie organizacji wydarzeń biznesowych

Hotel Kossak

Przykładowe realizacje z: Obsługa komunikacji