„Spotkanie z Mistrzem” – kampania komunikacyjna wydarzenia
Koncepcja kreatywna i realizacja kampanii promującej studiowanie na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich uczelni.
Cele
- Zachęcenie do studiowania na najstarszej polskiej uczelni
- Podkreślenie, że studia na UJ to doskonała okazja do osobistych interakcji z mentorami, inspirującymi do poszerzania swoich horyzontów, a konsekwencja w podążaniu drogą osobistych zainteresowań pomoże w osiągnięciu mistrzostwa w wybranej dziedzinie.

Rozwiązanie
- Wybór czworga ambasadorów-wykładowców UJ, cieszących się dużym autorytetem w środowisku naukowym i wśród studentów. Byli to przedstawiciele czterech dziedzin naukowych:
- biotechnolog dr hab. Justyna Drukała,
- psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro,
- biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski
- chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk.
- Profesorowie pojawili się na materiałach promocyjnych (plakatach, citylightach, billboardach i w materiałach wideo), wzięli także udział w zorganizowanych spotkaniach z uczniami szkół średnich w Krakowie, Kielcach, Katowicach i Rzeszowie.
- Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa (www.kierunek.uj.edu.pl) dedykowana kandydatom na studia
- Elementem kampanii był także projekt „Komentarz Mistrza #matura2017”, w ramach którego pracownicy naukowi UJ, pełniący w projekcie rolę ekspertów, opracowali komentarze do zadań maturalnych.
Projekt zrealizowaliśmy we współpracy z Agencją Gravity i Visual Branding.
- Wybór czworga ambasadorów-wykładowców UJ, cieszących się dużym autorytetem w środowisku naukowym i wśród studentów. Byli to przedstawiciele czterech dziedzin naukowych:

Efekty
- Prawie 700 osób biorących udział w „Spotkaniach z Mistrzem”
- Ponad 51 tysięcy wejść na stronę internetową kampanii
- Ponad 3,5 mln zasięgu kampanii w internecie
