„Spotkanie z Mistrzem” - kampania komunikacyjna wydarzenia - Planet Partners
Obsługa komunikacji

„Spotkanie z Mistrzem” – kampania komunikacyjna wydarzenia

Koncepcja kreatywna i realizacja kampanii promującej studiowanie na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich uczelni.

Cele

  • Zachęcenie do studiowania na najstarszej polskiej uczelni
  • Podkreślenie, że studia na UJ to doskonała okazja do osobistych interakcji z mentorami, inspirującymi do poszerzania swoich horyzontów, a konsekwencja w podążaniu drogą osobistych zainteresowań pomoże w osiągnięciu mistrzostwa w wybranej dziedzinie.

Rozwiązanie

    • Wybór czworga ambasadorów-wykładowców UJ, cieszących się dużym autorytetem w środowisku naukowym i wśród studentów. Byli to przedstawiciele czterech dziedzin naukowych:
      • biotechnolog dr hab. Justyna Drukała,
      • psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro,
      • biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski
      • chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk.
    • Profesorowie pojawili się na materiałach promocyjnych (plakatach, citylightach, billboardach i w materiałach wideo), wzięli także udział w zorganizowanych spotkaniach z uczniami szkół średnich w Krakowie, Kielcach, Katowicach i Rzeszowie.
    • Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa (www.kierunek.uj.edu.pl) dedykowana kandydatom na studia 
    • Elementem kampanii był także projekt „Komentarz Mistrza #matura2017”, w ramach którego pracownicy naukowi UJ, pełniący w projekcie rolę ekspertów, opracowali komentarze do zadań maturalnych.

    Projekt zrealizowaliśmy we współpracy z Agencją Gravity i Visual Branding.

Efekty

  • Prawie 700 osób biorących udział w „Spotkaniach z Mistrzem”
  • Ponad 51 tysięcy wejść na stronę internetową kampanii
  • Ponad 3,5 mln zasięgu kampanii w internecie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Przykładowe realizacje z: Obsługa komunikacji