„Spotkanie z Mistrzem” - kampania komunikacyjna wydarzenia - Planet Partners : Planet Partners
Obsługa komunikacji

„Spotkanie z Mistrzem” – kampania komunikacyjna wydarzenia

Koncepcja kreatywna i realizacja kampanii promującej studiowanie na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich uczelni.

Cele

  • zachęcenie do studiowania na najstarszej polskiej uczelni
  • podkreślenie, że studia na UJ to doskonała okazja do osobistych interakcji z mentorami, inspirującymi do poszerzania swoich horyzontów, a konsekwencja w podążaniu drogą osobistych zainteresowań pomoże w osiągnięciu mistrzostwa w wybranej dziedzinie.

Rozwiązanie

W projekt zaangażowanych zostało czworo ambasadorów: wykładowców UJ, cieszących się dużym autorytetem w środowisku naukowym i wśród studentów. Byli to przedstawiciele czterech dziedzin naukowych: biotechnolog dr hab. Justyna Drukała, psychiatra i terapeuta prof. dr hab. med. Bogdan de Barbaro, biolog prof. dr hab. Ryszard Laskowski oraz chemik prof. dr hab. Wojciech Macyk.

Profesorowie pojawili się zarówno na materiałach promocyjnych plakatach, citylightach, billboardach i w materiałach wideo, wzięli także udział w spotkaniach z uczniami szkół średnich w Krakowie, Kielcach, Katowicach i Rzeszowie. Dzięki wydarzeniu uczniowie zyskali możliwość bezpośredniej interakcji z profesorami uczelni, a także mieli możliwość prezentacji swoich zainteresowań i pasji oraz uzyskania informacji zwrotnej od Mistrzów.

Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa (www.kierunek.uj.edu.pl) dedykowana kandydatom na studia i będąca jednocześnie kompendium wiedzy o Uniwersytecie Jagiellońskim, zasadach rekrutacji, samym Krakowie oraz bazą aktualności związanych z kampanią „Spotkanie z Mistrzem”. Elementem kampanii był także projekt „Komentarz Mistrza #matura2017”, w ramach którego pracownicy naukowi UJ, pełniący w projekcie rolę ekspertów, opracowali komentarze do zadań maturalnych.

Projekt zrealizowaliśmy we współpracy z Agencją Gravity i Visual Branding.

Efekty

  • Prawie 700 osób biorących udział w „Spotkaniach z Mistrzem”
  • Ponad 51 tysięcy wejść na stronę internetową kampanii
  • Ponad 3,5 mln zasięgu kampanii w internecie

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Przykładowe realizacje z: Obsługa komunikacji