Jak skutecznie monitorować i mierzyć reputację oraz wizerunek w sieci?

Pytanie to zrodziło się równo z narodzinami branży public relations i do dziś eksperci mają problem z udzieleniem na nie jasnej odpowiedzi. Nasz CEO, Łukasz Wilczyński podjął się tego zadania, a esencję jego pracy zamknęliśmy w formie artykułu. To kompendium wiedzy na temat mierzalności działań PR, utworzone na podstawie wielu lat doświadczeń, fachowej literatury i badań naukowych.

 

Czytając nasz artykuł dowiesz się:

  • jak efektywnie określać cele działań PR?
  • jakie wskaźniki ilościowe i jakościowe stosować w działaniach e-PR?
  • jakie modele analizy kanałów digital są najbardziej efektywne?
  • które narzędzia monitoringu i analizy są najbardziej skuteczne w kanałach cyfrowych?

 

O czym należy pamiętać:

  • Cele stawiane przed PRem powinny być zawsze połączone z celami biznesowymi danej organizacji.
  • Tak jak nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces, tak nie ma uniwersalnych mierników.
  • KPI to mierniki, czyli wartości, które nie są gotową odpowiedzią, ale właśnie wskaźnikiem, który ma posłużyć do sformułowania odpowiedzi.
  • Mierzalność to proces/badanie, który wymaga porównywania wyników z innym (z konkurencją, czy może z własnymi działaniami w czasie).

 

Jeśli chcesz poznać skuteczne metody mierzalności i wyznaczania celów działań PR, pobierz bezpłatnie nasz artykuł.

Pobierz raport za darmo

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!