Jak skutecznie monitorować i mierzyć reputację oraz wizerunek w sieci?

Pytanie to zrodziło się równo z narodzinami branży public relations i do dziś eksperci mają problem z udzieleniem na nie jasnej odpowiedzi. Nasz CEO, Łukasz Wilczyński podjął się tego zadania, a esencję jego pracy zamknęliśmy w formie artykułu. To kompendium wiedzy na temat mierzalności działań PR, utworzone na podstawie wielu lat doświadczeń, fachowej literatury i badań naukowych.

 

Czytając nasz artykuł dowiesz się:

  • jak efektywnie określać cele działań PR?
  • jakie wskaźniki ilościowe i jakościowe stosować w działaniach e-PR?
  • jakie modele analizy kanałów digital są najbardziej efektywne?
  • które narzędzia monitoringu i analizy są najbardziej skuteczne w kanałach cyfrowych?

 

O czym należy pamiętać:

  • Cele stawiane przed PRem powinny być zawsze połączone z celami biznesowymi danej organizacji.
  • Tak jak nie ma jednej uniwersalnej recepty na sukces, tak nie ma uniwersalnych mierników.
  • KPI to mierniki, czyli wartości, które nie są gotową odpowiedzią, ale właśnie wskaźnikiem, który ma posłużyć do sformułowania odpowiedzi.
  • Mierzalność to proces/badanie, który wymaga porównywania wyników z innym (z konkurencją, czy może z własnymi działaniami w czasie).

 

Jeśli chcesz poznać skuteczne metody mierzalności i wyznaczania celów działań PR, pobierz bezpłatnie nasz artykuł.

Pobierz raport za darmo

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!