Rynek komunikacji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Z ekonomicznego, społecznego i kulturowego punktu widzenia Europa Środkowo-Wschodnia jest jednym z najszybciej rozwijających się regionów na świecie. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w komunikacji międzynarodowej i wiedzę naszych partnerów z  międzynarodowej sieci oddziału GlobalCom PR Network, w której zarządzamy regionem Europy Środkowo-Wschodniej.

Celem reportu jest ułatwienie jego czytelnikom zrozumienia specyfiki poszczególnych  rynków, co wesprze osoby decyzyjne w doborze odpowiednich narzędzi oraz rozwiązań związanych z działaniami komunikacyjnymi, a także pozwoli korporacjom planującym rozpoczęcie  działalności w danym kraju, ocenić swoje możliwości.

Nasi partnerzy z ośmiu krajów w regionie CEE odpowiedzieli na następujące pytania:

  • Jakie są największe korporacje, działające w różnych sektorach rynku, mające swoje ośrodki decyzyjne w regionie?
  • Jakie są „najgorętsze branże” dla startupów?
  • Które branże są wschodzącymi gwiazdami lokalnej gospodarki?
  • Kto dzierży władzę w Waszym regionie – tradycyjne czy nowe media i influencerzy? Jak to się zmienia?
  • Jaki jest ekosystem wpływów – media, analitycy, konsultanci i nietradycyjni
  • Influencerzy? Od czego należy zacząć w tym ekosystemie?
  • Jakiego rodzaju historie przyciągają zazwyczaj influencerów/media? Jakie historie nie budzą zbyt dużego zainteresowania?
  • Jakie narzędzia komunikacji sprawdzają się najlepiej na Waszym rynku – współpraca z mediami, media społecznościowe, budowanie wizerunku pracodawcy, imprezy, marketing treści itp.?
  • Jakiego oprogramowania do zarządzania komunikacją używacie w swojej codziennej pracy?

 

Jeśli chcesz poznać specyfikę rynku komunikacji poszczególnych krajów CEE lub zaplanować swoje działania z tym regionie? Pobierz bezpłatnie nasz raport!

Pobierz raport za darmo

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!