Z ekonomicznego, społecznego i kulturowego punktu widzenia Europa Środkowo-Wschodnia jest jednym z najszybciej rozwijających się regionów na świecie. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w komunikacji międzynarodowej i wiedzę naszych partnerów z międzynarodowej sieci oddziału GlobalCom PR Network, w której zarządzamy regionem Europy Środkowo-Wschodniej.
Celem reportu jest ułatwienie jego czytelnikom zrozumienia specyfiki poszczególnych rynków, co wesprze osoby decyzyjne w doborze odpowiednich narzędzi oraz rozwiązań związanych z działaniami komunikacyjnymi, a także pozwoli korporacjom planującym rozpoczęcie działalności w danym kraju, ocenić swoje możliwości.
Nasi partnerzy z ośmiu krajów w regionie CEE odpowiedzieli na następujące pytania:
- Jakie są największe korporacje, działające w różnych sektorach rynku, mające swoje ośrodki decyzyjne w regionie?
- Jakie są „najgorętsze branże” dla startupów?
- Które branże są wschodzącymi gwiazdami lokalnej gospodarki?
- Kto dzierży władzę w Waszym regionie – tradycyjne czy nowe media i influencerzy? Jak to się zmienia?
- Jaki jest ekosystem wpływów – media, analitycy, konsultanci i nietradycyjni
- Influencerzy? Od czego należy zacząć w tym ekosystemie?
- Jakiego rodzaju historie przyciągają zazwyczaj influencerów/media? Jakie historie nie budzą zbyt dużego zainteresowania?
- Jakie narzędzia komunikacji sprawdzają się najlepiej na Waszym rynku – współpraca z mediami, media społecznościowe, budowanie wizerunku pracodawcy, imprezy, marketing treści itp.?
- Jakiego oprogramowania do zarządzania komunikacją używacie w swojej codziennej pracy?
Jeśli chcesz poznać specyfikę rynku komunikacji poszczególnych krajów CEE lub zaplanować swoje działania z tym regionie? Pobierz bezpłatnie nasz raport!