Tworzysz innowacyjne produkty, a my umiemy o nich opowiedzieć. Wiemy jak dobrać strategię i narzędzia by realnie wspierać Twoje cele – te komunikacyjne i te biznesowe. Kompleksowo planujemy i realizujemy dla naszych Klientów strategie i kampanie komunikacyjne, dbamy o ich wizerunek w tradycyjnych i nowych mediach, a także reagujemy w sytuacjach kryzysowych.

Najnowsze realizacje

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.
Pokazaliśmy, że GCN to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.
Zbudowanie pozytywnych relacji z radnymi i władzami miejskimi, ocieplenie wizerunku potencjalnie kontrowersyjnego obiektu w oczach mieszkańców Gliwic oraz kreatywne podejście do jego komunikacji – sprawdź, jak odpowiedzieliśmy na te wyzwania promując inwestycję PEC-Gliwice w ośrodek termicznego przetwarzania odpadów.

Możesz nam zaufać, znamy się na rzeczy

blank

Błękitny piątek: globalna awaria systemów IT. Jak zareagowały firmy, które dotknęła?

W piątek, 19 lipca, globalna awaria systemów Microsoft przyciągnęła uwagę całego świata. Przyczyną problemu był błąd w aktualizacji oprogramowania antywirusowego CrowdStrike, który spowodował trudności w dostępie do usług chmurowych, programów Office 365 oraz innych kluczowych systemów. Sprawdzamy, jak komunikacyjnie poradziły sobie firmy dotknięte awarią i te, które ją spowodowały.

Czytaj »
blank

PR oczami generacji Z

Generacja Z to pierwsze pokolenie wychowane we w pełni cyfrowym świecie. Charakteryzuje się unikalnym podejściem do komunikacji, informacji i interakcji z markami. Jak więc wygląda PR jej oczami i jakie strategie powinny przyjąć firmy, aby spełnić jej oczekiwania?

Czytaj »
Najnowszy raport

Analiza obszaru IT w polskim sektorze kosmicznym

Wspólnie z ARP i Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego przeanalizowaliśmy obszar IT w polskim sektorze kosmicznym. Spojrzeliśmy na niego z dwóch perspektyw: od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, a także okiem pracowników działów HR badanych podmiotów.
blank
blank