Tworzysz innowacyjne produkty, a my umiemy o nich opowiedzieć. Wiemy jak dobrać strategię i narzędzia by realnie wspierać Twoje cele – te komunikacyjne i te biznesowe. Kompleksowo planujemy i realizujemy dla naszych Klientów strategie i kampanie komunikacyjne, dbamy o ich wizerunek w tradycyjnych i nowych mediach, a także reagujemy w sytuacjach kryzysowych.

Najnowsze realizacje

NATO i gaming? Czy to połączenie faktycznie działa? Udowodniliśmy, że tak! Zobacz, jak przebiegła kampania #ProtectTheFuture i jak świętowaliśmy razem z graczami i przedstawicielami NATO podczas NATO Gaming Tournament.
Pokazaliśmy, że GCN to nie tylko wysokiej jakości produkty i dobra kawa, ale również niesamowici ludzie z pasją, którzy utożsamiają się z marką i tworzą jej wartość.
Zbudowanie pozytywnych relacji z radnymi i władzami miejskimi, ocieplenie wizerunku potencjalnie kontrowersyjnego obiektu w oczach mieszkańców Gliwic oraz kreatywne podejście do jego komunikacji – sprawdź, jak odpowiedzieliśmy na te wyzwania promując inwestycję PEC-Gliwice w ośrodek termicznego przetwarzania odpadów.

Możesz nam zaufać, znamy się na rzeczy

Jak przygotować komunikację kryzysową w branży kosmicznej?

Sektor kosmiczny charakteryzuje się wyjątkową dynamicznością. Technologie przeznaczone do eksploracji przestrzeni pozaziemskiej rozwijają się w zawrotnym tempie, zaś margines błędu jest minimalny. Każda operacja, do której należy start rakiety nośnej, test napędu rakiety lub manewr satelity to działanie obarczone ryzykiem, które nie kończy się w momencie awarii. Jak więc przygotować się do komunikacji kryzysowej, by sprostać unikalnym wyzwaniom sektora kosmicznego?

Czytaj »
Najnowszy raport

Analiza obszaru IT w polskim sektorze kosmicznym

Wspólnie z ARP i Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego przeanalizowaliśmy obszar IT w polskim sektorze kosmicznym. Spojrzeliśmy na niego z dwóch perspektyw: od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, a także okiem pracowników działów HR badanych podmiotów.