Logo Planet Partners – Kolor

Świętokrzyskie – tu zaczęło się życie

[:pl]

Po raz kolejny Polacy dokonali odkrycia, które dość mocno ingeruje w przekazywane dotychczas teorie. (Pierwszy był Kopernik prawie 500 lat temu). Tym razem w centrum Polski, niegdyś pokrytym przez morze, odnalezione zostały odciski stóp Tetrapoda. Wieść o jego śladach zatrzęsła całym środowiskiem geologicznym.

Pojawienie się Tetrapoda, to kolejna przygoda Świętokrzyskiego z prawiekowym stworem. Wcześniej w Bałtowie odkryto skamieniałe tropy dinozaurów, a obecnie znajduje się tam Park Jurajski. Tetrapod również wytypował Świętokrzyskie do wyjścia na ląd. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że wybrał odpowiedni moment i miejsce, więc ma spore szanse zostać jedną z „twarzy” kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego.

Przed regionem otwierają się nowe możliwości działań nawiązujących do słynnego ostatnio rybo-płaza. Wyznaczony już wcześniej, a obecnie tworzony szlak archeo-geologiczny zyskał kolejny punkt dla odwiedzających. Z czasem pojawią się także inne atrakcje związane z Tetrapodem, które podniosą atrakcyjność Regionu i przyciągną turystów.

Oczy wszystkich skierowane są teraz na Województwo Świętokrzyskie, którego włodarze przygotowują już nowe koncepcje na wykorzystanie wizerunku Tetrapoda. Naukowe odkrycie, stało się również inspiracją dla wielu uczestników tegorocznych przebrań karnawałowych.

Kornelia Uchacz

[:en]

Po raz kolejny Polacy dokonali odkrycia, które dość mocno ingeruje w przekazywane dotychczas teorie. (Pierwszy był Kopernik prawie 500 lat temu). Tym razem w centrum Polski, niegdyś pokrytym przez morze, odnalezione zostały odciski stóp Tetrapoda. Wieść o jego śladach zatrzęsła całym środowiskiem geologicznym.

Pojawienie się Tetrapoda, to kolejna przygoda Świętokrzyskiego z prawiekowym stworem. Wcześniej w Bałtowie odkryto skamieniałe tropy dinozaurów, a obecnie znajduje się tam Park Jurajski. Tetrapod również wytypował Świętokrzyskie do wyjścia na ląd. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że wybrał odpowiedni moment i miejsce, więc ma spore szanse zostać jedną z „twarzy” kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego.

Przed regionem otwierają się nowe możliwości działań nawiązujących do słynnego ostatnio rybo-płaza. Wyznaczony już wcześniej, a obecnie tworzony szlak archeo-geologiczny zyskał kolejny punkt dla odwiedzających. Z czasem pojawią się także inne atrakcje związane z Tetrapodem, które podniosą atrakcyjność Regionu i przyciągną turystów.

Oczy wszystkich skierowane są teraz na Województwo Świętokrzyskie, którego włodarze przygotowują już nowe koncepcje na wykorzystanie wizerunku Tetrapoda. Naukowe odkrycie, stało się również inspiracją dla wielu uczestników tegorocznych przebrań karnawałowych.

Kornelia Uchacz

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.
Pierwsze w Polsce badanie wizerunku sektora kosmicznego zawierający analizę medialną sektora oraz wyniki badania jakościowego.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.

Podjęcie przez firmy aktywności w mediach stanowi często ważny element w układance strategii komunikacyjnej marki lub produktu. Ocena skuteczności pozwala określać kierunki kolejnych działań. Jak to zrobić w przypadku PR-u? Czy to możliwe?