Świętokrzyskie – tu zaczęło się życie

[:pl]

Po raz kolejny Polacy dokonali odkrycia, które dość mocno ingeruje w przekazywane dotychczas teorie. (Pierwszy był Kopernik prawie 500 lat temu). Tym razem w centrum Polski, niegdyś pokrytym przez morze, odnalezione zostały odciski stóp Tetrapoda. Wieść o jego śladach zatrzęsła całym środowiskiem geologicznym.

Pojawienie się Tetrapoda, to kolejna przygoda Świętokrzyskiego z prawiekowym stworem. Wcześniej w Bałtowie odkryto skamieniałe tropy dinozaurów, a obecnie znajduje się tam Park Jurajski. Tetrapod również wytypował Świętokrzyskie do wyjścia na ląd. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że wybrał odpowiedni moment i miejsce, więc ma spore szanse zostać jedną z „twarzy” kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego.

Przed regionem otwierają się nowe możliwości działań nawiązujących do słynnego ostatnio rybo-płaza. Wyznaczony już wcześniej, a obecnie tworzony szlak archeo-geologiczny zyskał kolejny punkt dla odwiedzających. Z czasem pojawią się także inne atrakcje związane z Tetrapodem, które podniosą atrakcyjność Regionu i przyciągną turystów.

Oczy wszystkich skierowane są teraz na Województwo Świętokrzyskie, którego włodarze przygotowują już nowe koncepcje na wykorzystanie wizerunku Tetrapoda. Naukowe odkrycie, stało się również inspiracją dla wielu uczestników tegorocznych przebrań karnawałowych.

Kornelia Uchacz

[:en]

Po raz kolejny Polacy dokonali odkrycia, które dość mocno ingeruje w przekazywane dotychczas teorie. (Pierwszy był Kopernik prawie 500 lat temu). Tym razem w centrum Polski, niegdyś pokrytym przez morze, odnalezione zostały odciski stóp Tetrapoda. Wieść o jego śladach zatrzęsła całym środowiskiem geologicznym.

Pojawienie się Tetrapoda, to kolejna przygoda Świętokrzyskiego z prawiekowym stworem. Wcześniej w Bałtowie odkryto skamieniałe tropy dinozaurów, a obecnie znajduje się tam Park Jurajski. Tetrapod również wytypował Świętokrzyskie do wyjścia na ląd. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że wybrał odpowiedni moment i miejsce, więc ma spore szanse zostać jedną z „twarzy” kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego.

Przed regionem otwierają się nowe możliwości działań nawiązujących do słynnego ostatnio rybo-płaza. Wyznaczony już wcześniej, a obecnie tworzony szlak archeo-geologiczny zyskał kolejny punkt dla odwiedzających. Z czasem pojawią się także inne atrakcje związane z Tetrapodem, które podniosą atrakcyjność Regionu i przyciągną turystów.

Oczy wszystkich skierowane są teraz na Województwo Świętokrzyskie, którego włodarze przygotowują już nowe koncepcje na wykorzystanie wizerunku Tetrapoda. Naukowe odkrycie, stało się również inspiracją dla wielu uczestników tegorocznych przebrań karnawałowych.

Kornelia Uchacz

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Pracując na stanowiskach kreatywnych, można szybko dostrzec, że w tego typu pracy liczą się nie tylko pomysły, ale także umiejętność efektywnego zarządzania czasem. Dobrze dobrany zestaw narzędzi może przyspieszyć i usprawnić wykonywanie obowiązków każdemu, kto na co dzień zmaga się z tworzeniem treści. W tym artykule przedstawimy kilka niezawodnych rozwiązań, które pozwolą odciążyć Cię od rutynowych zadań i ułatwić Twój codzienny proces projektowania oraz sprawić, że przyszłe ASAPy faktycznie będą realizowane tak szybko, jak to możliwe.

Gdy wyszukujemy w sieci frazę „przemysł i komunikacja” wśród wyników najczęściej pojawiają się hasła związane z transmisją danych, wydajną komunikacją sieciową, porozumiewaniem się robotów, Internetem Rzeczy (IoT) czy Przemysłem 4.0. I bardzo słusznie, jednak nie o takiej komunikacji będę dziś pisać. W zamian pokażę na przykładzie czterech różnych obszarów, że przemysł – podobnie jak każda inna branża – potrzebuje przemyślanej strategii komunikacji opartej o działania PR, które są dopasowane do celów biznesowych firmy i różnych grup odbiorców.