Wszechświat też jest … skończony

[:pl]Aplikacja ta pozwala nam obalić twierdzenie Einsteina, że tylko dwie rzeczy są nieskończone, a mianowicie Wszechświat oraz ludzka głupota. Wizualizacja uzmysławia nam jak mali powinniśmy się czuć w obliczu tego co nas otacza. Pokazuje również gdzie mniej więcej kończy się uniwersum w którym żyjemy i raczej nie grozi nam, że kiedyś do tej granicy dotrzemy (na pewno nie przy takich stawkach akcyzy na paliwo).

Narzędzie z pewnością przekona megalomanów, którzy poruszając suwak w lewo, będą mogli poczuć się panami swojego własnego mikrouniwersum. Czy będą zaczynać od tego dzień, wydając polecenia niewidzialnym kwarkom?

Mnie bardziej przekonuje wyprawa w drugą stronę, która pokazuje jak wiele jeszcze miejsc zostało do odkrycia.

 

  /ŁW/

[:en]

Aplikacja ta pozwala nam obalić twierdzenie Einsteina, że tylko dwie rzeczy są nieskończone, a mianowicie Wszechświat oraz ludzka głupota. Wizualizacja uzmysławia nam jak mali powinniśmy się czuć w obliczu tego co nas otacza. Pokazuje również gdzie mniej więcej kończy się uniwersum w którym żyjemy i raczej nie grozi nam, że kiedyś do tej granicy dotrzemy (na pewno nie przy takich stawkach akcyzy na paliwo).

Narzędzie z pewnością przekona megalomanów, którzy poruszając suwak w lewo, będą mogli poczuć się panami swojego własnego mikrouniwersum. Czy będą zaczynać od tego dzień, wydając polecenia niewidzialnym kwarkom?

Mnie bardziej przekonuje wyprawa w drugą stronę, która pokazuje jak wiele jeszcze miejsc zostało do odkrycia.

 

  /ŁW/

[:]

Facebook
Twitter
LinkedIn

Senior Communications Expert

RAPORTY

W naszym raporcie przenalizowaliśmy jaki jest rodzimy obszar IT w sektorze kosmicznym, z dwóch perspektyw – od strony rozwoju biznesu i realizowanych projektów, ale też okiem przedstawicieli działów HR badanych przez nas podmiotów. Po wykonaniu przedmiotowego badania, widzimy już jak niesamowicie fascynującym światem jest sektor kosmicznego IT.

WARTO WIEDZIEĆ

TAGI

Zainteresował Cię ten insight?

Dowiedz się więcej o naszym doświadczeniu i przekonaj się, w jaki sposób odpowiemy na Twoje potrzeby!

Podobne publikacje

Opowiadanie historii jest tym, co już od początków istnienia ludzkości umożliwiało dzielenie się doświadczeniami, przekazywanie wiedzy i łączenie się z innymi na poziomie emocjonalnym. Współcześnie, storytelling stał się również istotnym elementem komunikacji wielu marek. W 2024 roku wraca do gry ze zdwojoną mocą. Na co zwrócić uwagę tworząc jego cyfrową wersję?  

Czego życzą sobie PR-owcy? Samych wygranych przetargów, dodatkowej godziny w ciągu doby i serialu, który pokaże światu na czym naprawdę polega nasza praca – przynajmniej według członków naszego zespołu! Spełnienie tych marzeń może być trudne, dlatego w naszym PRezentowniku znajdziesz propozycje praktycznych i łatwiejszych do zdobycia prezentów dla Twojego PR-owca.