Audyt komunikacyjny to potężne narzędzie całego procesu komunikacji marketingowej. Wspiera rozwój firmy i daje odpowiedź, czy dotychczasowe działania idą w pożądanym przez Ciebie kierunku. Bo właściwym pytaniem nie jest, czy taki audyt jest konieczny, ale czy naprawdę wiesz, czy i w jaki sposób Twoja komunikacja osiąga wszystkie założone cele biznesowe, marketingowe czy komunikacyjne.
Jeśli chcesz więc poznać i ocenić skuteczność działań Twojej firmy, warto dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, jej podstawach badawczych oraz kilkunastoletnim doświadczeniu, jakie stoi za Planet Partners i jej audytorami.
Dzięki audytowi komunikacyjnemu
- Poznasz odpowiedź na pytanie, które strategie, taktyki i narzędzia komunikacyjne stosowane w Twojej firmie były najbardziej skuteczne.
- Zyskasz jasny ogląd tego jaki wpływ ma komunikacja Twojej firmy na jej szeroki wachlarz odbiorców (w tym klientów, kontrahentów, partnerów, pracowników czy kandydatów).
- Zidentyfikujesz ewentualne luki komunikacyjne oraz kanały, które można zoptymalizować, w celu osiągnięcia jeszcze większych efektów dla swojej firmy i dla Siebie.
- Potwierdzisz skuteczność prowadzonych przez siebie działań i przyjętych założeń dla komunikacji Twojej firmy.
- Otrzymasz wnioski i wytyczne w celu lepszego alokowania zasobów i skuteczniejszej mierzalności prowadzonych kampanii.